Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Regnskapsprogram

Mikkel79

Medlem
Avendo e accounting er jo veldig enkelt og greit, men mangler en ting som gjør at jeg nok ender på Tripletex til neste år.
Med Tripletex kan du scanne bilagene så det blir lagret elektronisk. (PDF fakturaer etc forwarder du bare til en email adresse)

Vet Visma har produkter hvor du får mulighet til dette også, men som jeg forstår så koster det skjorta iforhold til Tripletex.
 

Stoppet

Banned
Sjekk gjerne Fiken regnskapsprogram (https://fiken.no) - det er laget for å gjøre regnskap enkelt for en "ikke-økonom."
Hva får man hos fiken som man ikke har hos Visma eAccounting? Det er ca samme pris og Visma er store og solide. Ser at fiken er forholdsvis nystartet og uten regnskap registrert i Brønnøysund enda, så vidt jeg kan se.
 

idefox

New Member
Med mitt ENK har jeg ført i Fiken i hele år. Jeg liker programmet veldig bra, det er enkelt å forstå. Veldig enkelt.
Valgte det foran Visma av den grunn og for å prøve noe nytt Har kjørt daTax i flere år. Forsovidt enkelt det også. Eneste bakdelen jeg finner med Fiken er at (så langt jwg har funnet ut) en bruker musa noe mer en ved føring i f.eks. DaTax.
 
Topp