Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bruker nordmenn Google eller Kvasir?

Stoppet

Banned
Noen som vet hvordan nordmenns vaner er i forhold til bruk av Kvasier og Google? Hvor stor andel bruker Kvasir og hvor stor andel bruker Google?
Eventuelt noen som har lengker til nyttig informasjon rundt dette temaet?
 

Rismoen

Medlem
Hva er Kvasir?

Neida, mener å huske at de hadde rundt 1.5%... Det var i hvert fall ikke store greiene.
 

zapotek

Medlem
Når Kvasir i tillegg henter søkeresultatene sin fra - nettopp Google, så er det ingen tvil....
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg er så glad for at jobben min medfører mye sitting - alt er så sliiiitsomt!
 

zapotek

Medlem
Om Doro bare hadde visst hvilken gullgruve det hadde vært å laget en søkemotor med ekstra stor skrift til alle disse gamle over 35...

Doro-338gsm_620x350_tcm48-63235.JPG
 

NordicIQ

Medlem
Wow, over 35 = eldre publikum. Yup, jeg er sikkert over dobbelt så gammel som mange av dere andre her inne (45).

Nå er jeg jo ikke selv i 20erne, er er noen år siden jeg var det (Er selv 34) men sett ut fra den vanlige nettbruker, så er 35+ et eldre segment :)

Informasjonen er interessant alt etter hvilken type nettside en driver med - F.eks test-deg har fine resultater fra Kvasir, men det er ikke noe som vi trenger å optimere imot, da vi i forvegen optimere mot google, og kvasir får resultater derfra.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Vurderer forøvrig å skifte ut min 386 maskin og Altavista som søkemotor med noe mer moderne......har har hørt noe om epler og pads og slikt......trodde det var frukt og sånne sminkefjernergreier de snakket om først, men tok endelig motet til å spørre min sønn på 16 hva det var og fikk det nøye forklart gjennom hele juleferien.
 

Marius_J

Social Engineer
Forest gump invisterte jo i noe frukt greier med et eple det var spist en liten bit av.

Ser ikke ut som google skal dø ut med første heller, selv om det er spådd at det skal dø ut, har prøvd Bing og Yahoo mange ganger, men jeg finner jo aldri det jeg ser etter. Da er det liten vits spør du meg
 

zapotek

Medlem
Vurderer forøvrig å skifte ut min 386 maskin og Altavista som søkemotor med noe mer moderne......har har hørt noe om epler og pads og slikt......

Epler og pads? Da må du ha hørt feil, det er 486 som er tingen nå! Personlig vurderer jeg å øke rammen i 486'en min fra 4 til 8 MB. Det burde holde en stund!!!
 
Topp