Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Innlegg vises feil

xdex

Medlem
Vet du hva -moz-hyphens: auto; gjør? Siden du spør? sjekk nettsiden din i f.eks. chrome, og firefox. Fjern -moz-hyphens: auto; og sjekk nettsiden i firefox på nytt, se hva som har skjedd. Du kan evt. bruke develope-tools (eller hva firefox bruker som navn (F12) for å fjerne ting i CSS uten å endre filen)

preview.gif
 
Sist redigert:

erlsae

Medlem
Du må fjerne <br>-taggene i innlegget ditt. Gå inn på siden som redigerer innlegget, velg: "Tekst"

766aMcy.png


Deretter fjerner du alle <br>. For å være sikker på at du har fjernet alle, kan du trykke CTRL + F (CMD + F på mac), og søke etter <br>.

Pass også på at hvert avsnitt får hver sin <p> og </p> :)
 

Mando23

Medlem
Som sagt, -moz er "mozilla" eller, firefox. -ms-hyphens vil derfor være "IE", så hvis du fjerner alle som ligger der, så kan du jo selv tenke deg hva som skjer :)
Kan jeg kun fjerne moz på min nettleser, så virker det for alle?
Du må fjerne <br>-taggene i innlegget ditt. Gå inn på siden som redigerer innlegget, velg: "Tekst"

766aMcy.png


Deretter fjerner du alle <br>. For å være sikker på at du har fjernet alle, kan du trykke CTRL + F (CMD + F på mac), og søke etter <br>.

Pass også på at hvert avsnitt får hver sin <p> og </p> :)
Det er ingen slike koder i noen av postene.
 

erlsae

Medlem
Det kan være en plugin som lager problemer for deg. Hvilken feilmelding får du når du forsøker å slette?
 

Mando23

Medlem
Hei, igjen!
Jeg har fortsatt samme problem: et ord blir erstattet av bindestrek istedenfor å gå ned et hakk. Jeg får ikke slettet noen plugins, og disqus vises helt feil?
Noen her som kan være utrolig snille og hjelpe meg?:)
 

Travellingman

Nettgrunder
Okei. Er det mulig å vite hvilke(n) plugin som lager disse problemene som oppstår?

Nei, du må nok inn å ta en og en plugin til det du ser att det fungerer. Har du noen gamle plugins som ikke er oppdatert på lenge?
Du trenger nødvendigvis ikke slette mappa til den enkelte plugin. Forandre litt på navnet så tror jeg den blir automatisk deaktivert.

Har du mange plugins kan dette være litt jobb, men prøv med en og en ;)
 

Mando23

Medlem
Nei, du må nok inn å ta en og en plugin til det du ser att det fungerer. Har du noen gamle plugins som ikke er oppdatert på lenge?
Du trenger nødvendigvis ikke slette mappa til den enkelte plugin. Forandre litt på navnet så tror jeg den blir automatisk deaktivert.

Har du mange plugins kan dette være litt jobb, men prøv med en og en ;)
Det skal prøves. Takk!:)
 
Topp