Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger du hjelp til annonsering og Google Adwords?

barentshavet

Active Member
Jeg går nå fullt inn for å starte mitt eget firma og tilbyr nå derfor tjenester innen Google AdWords. Om du er interessert, kan du sende meg en PM her. Da jeg nettopp har startet, kjører jeg en "pengene tilbake"-garanti om du ikke blir fornøyd. Dette er et bra tilbud for deg som driver en nettbutikk eller nettside med mål om å tjene mer ved hjelp av annonser.

Som et introduksjonstilbud kommer jeg til å tilby oppstart og testing til en svært rimelig sum og deretter blir vi enige om en hyggelig timespris for videre drift av annonser.

Ta kontakt for gode introduksjonspriser :)
 

Stoppet

Banned
Hei. Har du noen referanser ang. adwordsjobbing?
Han bruker hvertfall lang tid på å besvare PMer. Det finner jeg egentlig litt spesielt når man er ute etter å hente seg arbeid.
 

barentshavet

Active Member
Han bruker hvertfall lang tid på å besvare PMer. Det finner jeg egentlig litt spesielt når man er ute etter å hente seg arbeid.


Det stemmer, jeg sjekker ikke forumet her konstant, spesielt kanskje ikke når det er fri/ferie, men jeg har besvart alle dine meldinger innen en dag her på Webforumet. Folk er velkommen til å kontakte meg på e-post hvor jeg har anledning til å svare oftere ;):)
 

Stoppet

Banned
[QUOTE="barentshavet, post: 217216, member: 9733" jeg har besvart alle dinemeldinger innen en dag her på Webforumet.[/QUOTE]

Det stemmer vel ikke helt. Og jeg har sett deg pålogget flere ganger etter at PM er sendt. Men samma det. Måten jeg pleier å sjekke servicen til tjenester er å bruke kontakt og chat før jeg bestiller noe. Det viser seg at oppmerksomheten man får der er mye den samme som man får når taksameteret begynner å rulle. Men har du noen referanser som @Tonny Kluften etterspør?
 

alterego

Medlem
Gi @barentshavet litt slack folkens :)

Som han skriver er han nystartet og da er det ikke naturlig å ha flust med referanser.

Men skulle gjerne sett at han sa noe om kompetansen sin, for Google Adwords omfatter flere ting, som tekstannonser, displayannonser, remarketing og Google Shopping med mer.
 

Maoiis

New Member
Jeg vil anbefale Jarle Wiggen på det sterkeste. Han har årevis med erfaring på dette området.

Vi har på jobben fått Jarle til rydde hele vår Adwords-konto med gode resultater (økt ROI og økte inntekter fra nye annonser). Det gjelder både omstrukturering, lage nye annonser og optimalisere i ettertid for hva som fungerer.

Kontaktinfo finner dere her: http://wiggen.no/
 
Topp