Kjapp og trygg hosting for Wordpress

RIP Tradedoubler

Stoppet

Banned
Dere må jo seriøst tjene en del på dette opplegget for å gidde å være så frustrerte hele tiden........
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Dere må jo seriøst tjene en del på dette opplegget for å gidde å være så frustrerte hele tiden........
På det meste tjente jeg 200-250.000 pr måned hos Tradedoubler. Og det er flere som tjente mer enn det også. Så det er vel kanskje ikke så rart at det engasjerer. Og sånn generelt: Hvis du synes det er rart at affiliatemarkedsføring engasjerer brukerne på et forum der emnet er å tjene penger på nettet, er kvinneguiden.no den veien ------->>>
 

Martin R

Medlem
Vi beklager å måtte informere deg om at programmet Lovoo NO (263341) vil stenge på nettverket den 24/06/2016
 

Martin R

Medlem
Ojj, Tradedoubler har fått ny annonsør :eek:

------
Gezi
Provisjon Tjen 2.38 NOK per omdirigere når brukerne dine lander hos disse nettbaserte reisebyråene, etter å ha sammenlignet priser hos Gezi.no! For hver besøkende som skriver en hotellanmeldelse, vil du tjene 7.82 NOK og for hver bruker som registrerer seg hos Gezi.no får du3.97 NOK i kommisjon. Sist, men ikke minst, dersom en bruker som du har dirigert til vår nettside, foretar en hotellbooking direkte hos Gezi.no, vil du få x% av totalt bokført verdi som kommisjon!
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Ojj, Tradedoubler har fått ny annonsør :eek:

------
Gezi
Provisjon Tjen 2.38 NOK per omdirigere når brukerne dine lander hos disse nettbaserte reisebyråene, etter å ha sammenlignet priser hos Gezi.no! For hver besøkende som skriver en hotellanmeldelse, vil du tjene 7.82 NOK og for hver bruker som registrerer seg hos Gezi.no får du3.97 NOK i kommisjon. Sist, men ikke minst, dersom en bruker som du har dirigert til vår nettside, foretar en hotellbooking direkte hos Gezi.no, vil du få x% av totalt bokført verdi som kommisjon!

Er det noen som har hørt om Gezi før? Når jeg ser anmeldelsene der inne (som gir poeng), får jeg en sterk følelse av "kjøpt og betalt" ;)
 

pleb

Medlem
Jeg merker at jeg begynner å bli litt mett selv. Etter å ha vært en av de som virkelig har gitt TD "tvilen til gode" i mange år og brukt dem som primærkilde på nærmest samtlige affiliatesider, så ser jeg nå at det må være noe feil i trackingen. På tross av en markant økning i trafikken totalt sett, så er det faktisk en nedgang i antall salg - stikk i strid med hva jeg tjener på både Adsense og gjennom de andre affiliateselskapene. Statistikken gir rett og slett null mening.

Og nå som det har gått to døgn (!) uten et eneste TD-salg, til tross for mange klikk, så tror jeg vel at jeg snart begynner å lete etter noe nytt.

Noen som opplever det samme om dagen? Eller har alle allerede forlatt skuta?
 

metallian

Medlem
For meg er TD uansett historie når min soleklart største "kunde" der Unisport forsvinner 30/11 - nå betyr nok ikke de få tusenlappene jeg drar via TD i mnd så mye for verken meg eller dem, men trenden har vært nedadgående lenge. Jeg syns forøvrig klikk-salg ratioen min har vært dårlig lenge, men jeg syns den er svart variabel hos Adtraction også så det skal jeg ikke skylde på TD.

Dog er det lenge siden jeg kuttet CDON programmet-der var et åpenbart feil i trackingen, og jeg handlet via egen link 2 ganger uten å få det registrert-men nå snakker vi 2-3 år siden.
 

arve

Medlem
Noen som opplever det samme om dagen?

Mistenkelig dårlige tall på lørdag, noe under forventet igår og mistenkelig svakt idag igjen. Har ikke foretatt testkjøp.

Eller har alle allerede forlatt skuta?
Promoterer noen gode gamle, men det sitter langt inne å promotere evnt nye programmer før TD har vist at de ønsker kunder.
 

pleb

Medlem
Dog er det lenge siden jeg kuttet CDON programmet-der var et åpenbart feil i trackingen, og jeg handlet via egen link 2 ganger uten å få det registrert-men nå snakker vi 2-3 år siden.

Jeg husker faktisk dette da jeg mener du delte det på forumet. Samme dag bestilte jeg hotell gjennom Hotels.com, men fikk ikke provisjonen min. Sendte inn ordrenummer og screenshot av bestillingen min og da gikk TD manuelt inn og la inn provisjonen i og med at det hadde skjedd en "enkelthendelse". Det var første gang det gikk småkaldt nedover ryggen min.

Mistenkelig dårlige tall på lørdag, noe under forventet igår og mistenkelig svakt idag igjen. Har ikke foretatt testkjøp.

Takk for at du deler.
 

metallian

Medlem
Jeg har fortsatt endel CDON-lenke rppå ene siden min -dette er direktelinker til TV-serier hovedsaklig da jeg har skrevet endel om det opp igjennom. Ser av statsene nå at jeg har 260 klikk i 2016- null salg. Og sånt har det vært flere år. Burde vel bare rydde bort linkene så slipper jeg ergrelsen.... evt se om jeg finner andre annonsører hvor man kan direktelinke til slikt
 
Topp