Kjapp og trygg hosting for Wordpress

RIP Tradedoubler

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg slang inn en forespørsel fredag kl. 12, så får vi nå se hvor lang tid det tar å svare (jepp, skjønner at det er helg imellom).
 

Tonny Kluften

Administrator
Tradedoubler Norge, du har kanskje ikke jobbet i den avdelingen som i flere år har hatt support til norske TD affiliates. Så det du sier kan nok skrives på den kontoen.
Saken er at TD har hatt den desidert lengste svartiden av alle lignende selskaper, ofte flere uker. Ofte har ikke support engang svart. Vi snakker om et gjennomgående problem over mange år.

Men det er jo flott å høre at det er 24 timer fra nå av :)
 
Hej Tonny,

Vi har haft ett dedikerat Publisher Support team för Norge sedan Maj 2013 och har sedan dess arbetat för att kunna ge ett första svar på alla mail inom 24 timmar. Har du någon fråga som ligger öppen ännu får du gärna skicka ditt ticket nummer så ska vi kolla upp det.

Mvh
Publisher Support Team
Tradedoubler.com

e: publisher.no@tradedoubler.com
t: +47 23 96 01 38
 

Morph

Svart belte i snoking
Da har det gått 48 timer siden jeg sendte TradeDoubler en mail, men det har fortsatt ikke kommet et eneste svar. TN: TD-592801-N3B9D7

Dette må ryddes opp i. Ille nok at TD har hatt dårlig kundesupport i "alle" år, men enda verre er det at dere offentlig kommer og lover svar innen 24 timer. Dette er til og med i en periode der dere sliter på det norske markedet, hvor jeg antar detaljer som kundeservice og oppfølging er ytterst viktig for å beholde noe av affiliatestammen.
 
Hej Morph,

Det vi sagt är att vi alltid arbetar på att svara våra publishers inom 24 timmar.

Detta är alltid vårt mål och något vi kontinuerligt strävar efter. För tillfället får vi just nu in ett stort antal tickets, vilket gör att svarstiden kan öka en aning, men vi jobbar självklart på att återkomma till alla så fort som möjligt.

Min kollega har nu också svarat på din fråga som du skickat in till oss.

Vi beklagar för eventuella problem som den aningen fördröjda svarstiden orsakar för er men tackar igen för er förståelse.

Mvh
Publisher Support Team
Tradedoubler.com

e: publisher.no@tradedoubler.com
t: +47 23 96 01 38
 

Martin R

Medlem
Vi beklager å måtte informere deg om at programmet ice.net (128046) blir stengt på nettverket dag 22/10/2015

Hvilken blir neste?..
 

kongen

kongemedlem
2007 budade Amerikanska AOL 6,3 miljarder för tradedoubler. nu är bolagsvärdet 306 miljoner, så kan det gå i affärer också. Upp som en sol, ner som en pannkaka.

TD aksjen ble notert på sitt laveste noensinne i dag. Hvis verdien var 306 millioner i juli så er den nå 235 millioner. Aksjen ble omsatt for 5,5 i dag. En gang var den helt oppe i 190.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Ser faktisk ut som om svenskene virkelig tar tak i supporten til TD nå. Sendte inn en forespørsel og fikk tilbakemelding på få minutter. Jeg trodde ærlig talt ikke det var sant.
 

pleb

Medlem
Ser faktisk ut som om svenskene virkelig tar tak i supporten til TD nå. Sendte inn en forespørsel og fikk tilbakemelding på få minutter. Jeg trodde ærlig talt ikke det var sant.

Men jeg må si at det er en merkelig taktikk de har begynt med hvis de tror at kjapp svartid skal kompensere for det som nå ser ut til å være et elendig utvalg annonsørmuligheter.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Men jeg må si at det er en merkelig taktikk de har begynt med hvis de tror at kjapp svartid skal kompensere for det som nå ser ut til å være et elendig utvalg annonsørmuligheter.

Så du mener de heller skulle konsentrere seg om å holde på eller skaffe nye annonsører fremfor å fokusere på tilbakemeldinger på support-tickets? Hva kommer først - høna eller egget? Jeg tror tvertimot det er kritisk viktig å vektlegge publisher-support for å vekke tillit blant dem som er viktigst for et slikt selskap - de med nettsidene som profilerer annonsørene.

Det er klart vi alle ser en nedadgående trend med annonsører som forsvinner fra TD, men det er fortsatt godt over 120 partnerprogrammer aktive inne hos dem (hummer og kanari, store og små annonsører). Jeg skjønner jo frustrasjonen dersom man har sider som mister sitt inntektsgrunnlag fordi programmer forsvinner, men ingen publishere burde forholde seg bare til én hest i affiliateracet.
 

pleb

Medlem
Ser at jeg ble misforstått på grunn av dårlig formulering. Poenget mitt var egentlig at jeg synes det er et merkelig tidspunkt å satse på skandinavisk support når annonsørene forsvinner én etter én.

Nå har jeg ikke prøvd å kontakte TD på en stund (rett og slett fordi jeg aldri fikk svar sist jeg kontaktet dem), men oppfattet det som at de nå i det siste har forbedret supporten. Arrester meg gjerne om jeg tar feil.
 
Topp