RIP Tradedoubler

En tråd i 'Affiliate-programmer' startet av kongen, 24 Jan 2015.

1. rune69

rune69 Gjerrigknarken sjøl Forumleder

Ikke merkelig i det hele tatt. Når de ikke har tatt grep før, må de jo begynne ASAP? Jeg har bare hatt en ticket-opplevelse i senere tid (før ble det så godt som aldri besvart, måtte gjerne presse på folk jeg visste jobba der), så ut fra en opplevelse, kan jeg ikke gå god for noen verdens ting. Men jeg er evig optimist og dette lover godt i alle fall. Da gjenstår vel bare mine andre (gamle?) konspiratoriske meninger om shaving, dårlig tracking osv. :p

2. pleb

pleb Medlem

Nå begynte ting å skli litt ut her. Men for å bare svare kort og kontant på spørsmålet du i utgangspunktet stilte:

Ja.

Et godt utvalg av annonsører er 99 ganger viktigere for meg enn OK support.

Thor Erik Just Olsen liker dette.
  3. TMM Medlem

Du er ikke alene om slike teorier....

rune69 liker dette.
  4. TheMort New Member

Ja, nå får man jo endelig svar om man lurer på noe, selv om responstiden ikke akkurat er som annonsert ...

Men - de som svarer virker da fullstendig inkompetente?!

Det er utrolig frustrerende at et selskap som har så mange gode programmer, ikke gjør en bedre jobb.

For eksempel ble Bladkongen stengt ned over hele fjøla forrige uke. Alle andre aktører som har kampanjen, sendte ut varsel om dette.

Men hos Tradedoubler er programmet fortsatt aktivt og det er ikke sendt ut noen beskjeder, men ingen lenker eller bannere fungerer - de gir bare en side med "Campaign is not active". Proft! ;-)

5. Jens1986 Medlem

Siden det ofte er slik at de med positive tilbakemeldinger ikke skriker høyest:
    Fikk svar på under et halvt døgn og problemet ble løst ved første henvendelse. :)

zapotek liker dette.
  6. kongen

kongen kongemedlem

Dette er standard hos alle andre affiliate nettverk...

Men TD skal gjennom enda en ny "effektiviseringsrunde" og kutte enda flere folk på support, og det betyr enda lengre svartid fra TD.

7. i-net

i-net Medlem

Og TD aksjen fortsetter ferden nedover:

webmoney liker dette.
  8. Martin Ravndal

Martin Ravndal Medlem

Staples avsluttet 27. januar... Enda en annonsør som forsvinner..

9. Martin Ravndal

Martin Ravndal Medlem

Trivago NO (255016) vil stenge på nettverket den 08/04/2016

Tonny Kluften liker dette.
  10. TheMort New Member

25. april 2016 stenger Platekompaniet.

Tonny Kluften liker dette.
  11. Martin Ravndal

Martin Ravndal Medlem

Vi beklager å måtte informere deg om at programmet Godaddy NO vil stenge på nettverket den 08/06/2016

12. rune69

rune69 Gjerrigknarken sjøl Forumleder

Får ta med en positiv sak også da - Qatar Airways er ny annonsør. Ser ut til at det er cirka 1/2 år siden sist det kom en ny annonsør hos TD - så kanskje dette er et signal om at det går oppover istedenfor nedover? :)

Martin Ravndal liker dette.
  13. Travellingman

Travellingman Nettgrunder

Hehe, kanskje ;)

Qatar kunne passet greit som annonsør på min thaiside, men ikke f**** om jeg signer opp og bruker de. Qatar er og blir et møkkaregime!

Tonny Kluften, webmoney og Frode liker dette.
  14. webmoney

webmoney Søkemotoroptimist

Jeg er ganske sikker på at Tradedoubler shaver provisjonen.

Har blant annet kjørt en liten splittest der jeg sendte 50% av bokklubb-trafikken min til Tradedoubler og resten til Tradetracker. Samme kilde, samme kvalitet. Tradedoubler rapporterte om null konverteringer, mens Tradetracker leverte godt med leads.

Litt mer om testen min her:
    http://www.geekforum.no/forum/tjene...edoubler-og-tradetracker-og-her-er-resultatet

Jeg vil ikke ty til tabuord, bare konkludere med at Tradedoubler ikke er til å stole på i det hele tatt.

Morph, Travellingman og hvoslef liker dette.
  15. Marius_J

Marius_J Certified Ethical Hacker

Du er ikke den første som har opplevd dette her. Jeg har kontaktet TD men de svarer aldri på mine e-poster, men en kompis sine e-poster om et helt annet emne svarte de på samme dagen. Så man kan begynne å lure litt ?

Del denne siden