Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beste gratis ftp-klient

Keanu

Geek
Bruker også FileZilla, og ikke opplevd noen problemer med den så langt. (kun brukt den i tre måneder)
Brukte CuteFTP Pro før det, men prøver nå å gå over til mest mulig open source verktøy.

affi:haha, quote fra siden til Total Commander:
"Still using Windows 3.1?
* Download the 16-bit version!"
:D
 

affi

Medlem
Bruker også FileZilla, og ikke opplevd noen problemer med den så langt. (kun brukt den i tre måneder)
Brukte CuteFTP Pro før det, men prøver nå å gå over til mest mulig open source verktøy.

affi:haha, quote fra siden til Total Commander:
"Still using Windows 3.1?
* Download the 16-bit version!"
:D
Heh jep. Nå skal det sies at jeg har gått over til siste Windows 95 da, med 32-bit og ikke minst USB-støtte! Herlig!!
 

Bjørnar

Gründer
Total Commander - kombinert filbehandler og FTP lignende "Filbehandling" fra windows 3.11. utseende er old school, men funker meget bra :)

Ellers er WinSCP en vinner, som også støtter SSH.
 

Deezire

Medlem
WinSCP er den eneste SCP/FTP-klienten til Windows som duger. Alt annet er møkk og støtter ikke sikre tilkoblinger i samme grad som WinSCP. Hvis hosten din / serveren din har støtte for SCP (Filoverføring via SSH) så ville jeg benyttet meg av det, siden ingen informasjon blir utvekslet i klartekst.
 

Rudde

Medlem
CuteFTP er ett genialt program.

Det er gratis Trail

Men som sakt Internett er fortsatt ett demokrati i Norge.
 

onlyme

New Member
Har alltid brukt smartftp, men måtte ut med noen dollar. Gadd rett å slett ikke å venne meg til noe nytt
 
Topp