Beste gratis ftp-klient

En tråd i 'Produkter og verktøy' startet av Niclas, 23 Aug 2008.

1. Helge

Helge Profesjonell Googlesøker

FileZilla <3 :p hehe

2. Keanu

Keanu Geek

Bruker også FileZilla, og ikke opplevd noen problemer med den så langt. (kun brukt den i tre måneder)
    Brukte CuteFTP Pro før det, men prøver nå å gå over til mest mulig open source verktøy.

affi:haha, quote fra siden til Total Commander:
    "Still using Windows 3.1?
    * Download the 16-bit version!"
    :D

3. affi

affi Medlem

Heh jep. Nå skal det sies at jeg har gått over til siste Windows 95 da, med 32-bit og ikke minst USB-støtte! Herlig!!

4. Bjørnar

Bjørnar Gründer

Total Commander - kombinert filbehandler og FTP lignende "Filbehandling" fra windows 3.11. utseende er old school, men funker meget bra :)

Ellers er WinSCP en vinner, som også støtter SSH.

5. Deezire Medlem

WinSCP er den eneste SCP/FTP-klienten til Windows som duger. Alt annet er møkk og støtter ikke sikre tilkoblinger i samme grad som WinSCP. Hvis hosten din / serveren din har støtte for SCP (Filoverføring via SSH) så ville jeg benyttet meg av det, siden ingen informasjon blir utvekslet i klartekst.

6. TorsteinO

TorsteinO Art Director & grunder

forøvrig, siden det er en del macbrukere her;
    Transmit er utrolig nice på macen, og billig (29$) :) Cyberduck er også et bra alternativ, og helt gratis (jeg foretrekker transmit, men vet mange som foretrekker cyberduck)

7. Rudde Medlem

CuteFTP er ett genialt program.

Det er gratis Trail

Men som sakt Internett er fortsatt ett demokrati i Norge.

8. onlyme New Member

Har alltid brukt smartftp, men måtte ut med noen dollar. Gadd rett å slett ikke å venne meg til noe nytt

Del denne siden