Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Spådommer for 2009

Ole

Medlem
Siden ekspertene har forskjellige arbeidsområder, og selvfølgelig fokus på sitt område er det ikke så rart at de er opptatt av forskjellige trender.

Forøvrig så var dette en god idé Kenneth. Morsomt å lese svarene.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Takk, Ole!
Skulle egentlig sendt ut til flere, men kom egentlig ikke på hvem jeg kunne sende ut til i farten. Ville ikke sende til post@etellerannet.no heller.

Hvem synes dere er frontfigurer/hovedpersoner/idoler/eksperter/forbilder i den norske internettbransjen? Hvem synes dere er flinke og gjerne kunne tenke dere å høre mer fra? Kanskje jeg kan få til litt intervjuer og diverse.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
De folkene der gidder jeg ikke akkurat jakte ned, de er da mer enn nok i media fra før av! Kan ikke akkurat si det er så mange av de jeg føler meg inspirert av heller.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Selvfølgelig, men det er litt urealistisk at de gidder å stille opp til intervju på Webforumet. Intervjuer med slike kan man lese overalt ellers uansett.
 

onlyme

New Member
Hva vil dere at jeg skal spørre disse folkene om da?

Når en ser at denne blondie bloggen med 200k i uken tjener millioner så skulle det vært artig å hørt hva sansynligheten er for å kunne lykkes med tilsvarende lureblogg. Ser for meg at en del kreative gubber sitter rundtom å bygger opp en illusjon av en hottie som ikke eksisterer i virkeligheten.
 
Topp