Spådommer for 2009

En tråd i 'Ris og ros til WF' startet av Kenneth Dreyer, 19 Jan 2009.

1. Kenneth Dreyer

Kenneth Dreyer Well-Known Member

2. Web2000 Medlem

Synes ikke "ekspertene" var så samkjørte her akkurat. Var vel noen få poeng som gikk igjen, men det viser seg vel at det er mye usikkerhet ute å går.

3. Kenneth Dreyer

De var ikke samkjørte heller, bare sendte ut noen eposter jeg.

4. Ole Medlem

Siden ekspertene har forskjellige arbeidsområder, og selvfølgelig fokus på sitt område er det ikke så rart at de er opptatt av forskjellige trender.

Forøvrig så var dette en god idé Kenneth. Morsomt å lese svarene.

5. Kenneth Dreyer

Takk, Ole!
    Skulle egentlig sendt ut til flere, men kom egentlig ikke på hvem jeg kunne sende ut til i farten. Ville ikke sende til post@etellerannet.no heller.

Hvem synes dere er frontfigurer/hovedpersoner/idoler/eksperter/forbilder i den norske internettbransjen? Hvem synes dere er flinke og gjerne kunne tenke dere å høre mer fra? Kanskje jeg kan få til litt intervjuer og diverse.

6. onlyme New Member

7. Kenneth Dreyer

De folkene der gidder jeg ikke akkurat jakte ned, de er da mer enn nok i media fra før av! Kan ikke akkurat si det er så mange av de jeg føler meg inspirert av heller.

8. onlyme New Member

Er vel ingen ting som inspirerer mer enn folk som har suksess

9. Kenneth Dreyer

Selvfølgelig, men det er litt urealistisk at de gidder å stille opp til intervju på Webforumet. Intervjuer med slike kan man lese overalt ellers uansett.

10. kongen

kongen kongemedlem

Hva med vårt kjært elskede og høyt respekterte ekspert i internettøkonomi, Førsteamanuensis i strategi; Espen Andersen.

DinSide Økonomi - Lett å tjene fett på nett?

Han må vel ha en finfin utalelse i bakhodet. Han har jo også en meget interessant og inspirerende blogg:
    Tversover

11. onlyme New Member

Jeg er ekspert i internettøkonomi, til å kunne si at og tjene penger på nett
    er veeeeldig vanskelig:D

12. Kenneth Dreyer

Hva vil dere at jeg skal spørre disse folkene om da?

13. onlyme New Member

Når en ser at denne blondie bloggen med 200k i uken tjener millioner så skulle det vært artig å hørt hva sansynligheten er for å kunne lykkes med tilsvarende lureblogg. Ser for meg at en del kreative gubber sitter rundtom å bygger opp en illusjon av en hottie som ikke eksisterer i virkeligheten.

Del denne siden