Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Klokka :)

kongen

kongemedlem
Jeg er overbevist om at alt materiale som ble brukt til å bygge pc'n din ble skapt for milliarder av år siden, men at menneskene har funnet en måte å sette sammen og blande disse materiene, for deretter å forme disse materialene på en måte som gjør at de kan lage noe som kalles for "pc".

Konklusjon; Det finnes ikke søppel på jorden. Alt det som kalles for "søppel" er materialer som har eksistert på jordens overflate i milliarder av år, og har blitt satt sammen og blandet og formet av mennesker. Eksistensen av de forskjellige materie har alltid vært konstant, og vil fortsette å være konstant for alltid. På samme måte som at energi aldri forsvinner, men vil gå over i en ny form.

Superkonklusjon; Ingen ekstra CO2-molekyler er "skapt" av mennesker. Alle C-atomene og alle O-atomene i CO2 har alltid vært på jorden, men i en annen form. At naturen er konstruert til, under gitte situasjoner, å omdanne spesifikke materialer til CO2-molekyler er helt i tråd med naturens og universets regler. Dette betyr at mennesker ikke kan "skape" CO2, som igjen betyr at CO2 ikke er menneskeskapt. All CO2 inne i atmosfæren har sin eksistens fra naturen. Etthvert forsøk i å forhindre CO2 er et forsøk på å kødde med naturen.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg er overbevist om at alt materiale som ble brukt til å bygge pc'n din ble skapt for milliarder av år siden, men at menneskene har funnet en måte å sette sammen og blande disse materiene, for deretter å forme disse materialene på en måte som gjør at de kan lage noe som kalles for "pc".

Konklusjon; Det finnes ikke søppel på jorden. Alt det som kalles for "søppel" er materialer som har eksistert på jordens overflate i milliarder av år, og har blitt satt sammen og blandet og formet av mennesker. Eksistensen av de forskjellige materie har alltid vært konstant, og vil fortsette å være konstant for alltid. På samme måte som at energi aldri forsvinner, men vil gå over i en ny form.

Superkonklusjon; Ingen ekstra CO2-molekyler er "skapt" av mennesker. Alle C-atomene og alle O-atomene i CO2 har alltid vært på jorden, men i en annen form. At naturen er konstruert til, under gitte situasjoner, å omdanne spesifikke materialer til CO2-molekyler er helt i tråd med naturens og universets regler. Dette betyr at mennesker ikke kan "skape" CO2, som igjen betyr at CO2 ikke er menneskeskapt. All CO2 inne i atmosfæren har sin eksistens fra naturen. Etthvert forsøk i å forhindre CO2 er et forsøk på å kødde med naturen.


Ehhh... ja...
Greier meg om disse Co2 greiene blir gjort om til kroner eller dollar :D
Forøvrig kan man gjerne prøve å kødde med naturen, man vil ikke komme noen vei uansett.
 

RipZ

Medlem
kongen: Jeg håper du tuller? Hvis ikke kan jeg fortelle deg at alle med grunnleggende fysikk- og kjemikunnskaper ler av deg.

picxx: Du fant ingen artikler? Tenkte meg det :)
 

picxx

Well-Known Member
p.s. den dagen det kommer en affiliate link her vil den bli slettet for som faen.
 

picxx

Well-Known Member
Hvis du fant 143.000 artikler publisert av annerkjente klimaforskere, ser jeg gjerne at du i det minste deler en med meg :)

se artikkel over.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
"Alle monner drar, sa musa og pissa i vannet."
En time hos "alle" i hele verden er ganske mye, og når slike kampanjer blir populære kan det bli en god del sparing, det! Det bidrar altså til miljøet om du ikke skjønte det. :p

Hvor mye bidrar dette til miljøet, og hvor får du info'en fra? Hvor mye av strømmen som du forbruker genereres av vannkraftverk egentlig?
At "folk blir mer bevisst" er vel ikke noe svar, ikke heller at "hvis det er mange nok så hjelper det".

Sålenge det ikke er en strukturell endring er det ikke vits.
Men du kan kanskje sette ned termostaten til 18 grader ut året?
 
Topp