Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Klokka :)

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Hello

Ja hvertfall i hovedstaden virket det ikke som om sommeren er på vei igår men i natt kl 02.00 skal klokken stilles en (1) time frem. bare sånn at dere er klar over det :)

Sikkert noen som ikke har fått det med seg så måtte jo nesten minne dere på det :)
 

picxx

Well-Known Member
Stiller aldri klokka her ;)
 

picxx

Well-Known Member
Earth hour?
 

picxx

Well-Known Member
aha..vel jeg skrudde på ekstra med aircon og lys den timen jeg, bare for å markere min stilling til idiotien.
 

Gaasehud

Medlem
Klokken er allerede stilt her (forøvrig stiller det meste seg automatisk i dag, med unntak av det gamle vegguret) ;)

picxx: håper en tsunami tar deg for din idiotiske oppførsel. Hehe, neida. ;)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Takk til trådstarter med påminnelse om klokka. Det var jo hyggelig! :)

Siden tråden har sporet litt over på Earth Hour.. Hva for noen gærne tullballer er det som har kommet opp med noe slikt? Altså, det og spare på miljøet er jo en god ting, men det og slukke lyset en time ser jeg ikke den helt store fordelen med...
 

Gaasehud

Medlem
"Alle monner drar, sa musa og pissa i vannet."

En time hos "alle" i hele verden er ganske mye, og når slike kampanjer blir populære kan det bli en god del sparing, det! Det bidrar altså til miljøet om du ikke skjønte det. :p
 

testdriver

Ha det bra..
Selve effekten er jo èn ting, men det er vel bevisstgjøring og ...belysning (heh) av miljøsaken som er målet her.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
"Alle monner drar, sa musa og pissa i vannet."

En time hos "alle" i hele verden er ganske mye, og når slike kampanjer blir populære kan det bli en god del sparing, det! Det bidrar altså til miljøet om du ikke skjønte det. :p

Joda, jeg har forstått at Earth Hour er ment for og spare miljøet, da fordi noen har funnet på at dette osonlaget vårt kommer til og ryke om noen millioner år, men helt alvorlig forstår jeg ikke hvilken ende dem har begynt i. Hallo? Drive og slå av litt lys rundt omkring på planeten er jo ikke akkurat det mest effektive for og spare miljø?

Det er jo helt greit at det er noe, men her har da altså Earth Hour klart og nå ut til hele verden med ett lite prosjekt. Hvorfor ikke heller gjøre noe som sparer litt mer miljø enn noen lyspærer?
 

Ståle

Medlem
Joda, jeg har forstått at Earth Hour er ment for og spare miljøet, da fordi noen har funnet på at dette osonlaget vårt kommer til og ryke om noen millioner år, men helt alvorlig forstår jeg ikke hvilken ende dem har begynt i. Hallo? Drive og slå av litt lys rundt omkring på planeten er jo ikke akkurat det mest effektive for og spare miljø?

Det er jo helt greit at det er noe, men her har da altså Earth Hour klart og nå ut til hele verden med ett lite prosjekt. Hvorfor ikke heller gjøre noe som sparer litt mer miljø enn noen lyspærer?

Men de har jo fått deg til å tenke på miljøet, og en nesten helt egen tråd på et webmasterforum. Er nok det det dreier seg om. Oppmerksomhet.
 

skogtrollet

Medlem
Poenget med eart hour er ikke å redde verden. Men å bevisstgjøre, og få folk til å skjønne at klimaet må tas på alvor.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ståle skrev:
Men de har jo fått deg til å tenke på miljøet, og en nesten helt egen tråd på et webmasterforum. Er nok det det dreier seg om. Oppmerksomhet.
Ja, hehe, det er utrolig hva en time uten lys klarer og gjøre med ett Webforum. :D

skogtrollet skrev:
Poenget med eart hour er ikke å redde verden. Men å bevisstgjøre, og få folk til å skjønne at klimaet må tas på alvor.
Sier du det ja. Jeg var sikker på at dette var kun for og spare på miljøet en liten time jeg, og så var liksom alt ferdig, men som sagt.: Jeg visste jo ikke stort om hva Earth Hour var når jeg begynte og skrive her i tråden. - Flott forklaring. :)
 

Gaasehud

Medlem
Jess, da var én til overbevist om at dette er alvor. Årstidende er noe jeg ikke vil miste, og de har allerede vist at de kan gå litt bananas. Det hjelper ikke med en som picxx, som ikke tenker på annet enn seg selv - da er det ikke mye håp.
 
Topp