Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mine gode grunner til å stemme FRP

picxx

Well-Known Member
Mener du virkelig at en som starter opp eller driver en bedrift, stor eller liten, IKKE skal kunne ta æren for det han eller hun får til her i landet??

Det er ikke DU som bygger noe i norge, det er VI som bygger landet, mener sosialistene. Altså, det helt til den dagen det er noe som dreier seg om dem selv, for da er det selvsagt de, ene og alene som har æren for alt stort og grant som er gjort i landet. Gud forby at de blir stilt til veggs....da spiser de gjerne armen over på deg for å komme ut. :D
 

RusselSim

Medlem
Stemmer FRP pga INGEN andre av partiene på stortinget tar det med innvandringspolitikken på alvor. Skal love deg at alle muslimene blir en meget stor utfordring framover. Bare se på Svergie, Frankrike, England etc. Mange av de seneste terrorangrepene er utført av 3-4 generasjons pakistanere i England.

Hvem er det som starter flest slosskamper i Oslo nå?
Hvem er det som er voldelige ranere?
Hvem er det som selger hero og kola til 16 år gamle norske jenter?
Hvem er det som alltid er ansvarlig for overfoldsvoldtekter i Oslo?
Hvem er det som har størst prosentandel på trygd?

Og ja sikkert mange flinke innvandrere, har flere venner som er det, men regjeringa tar inn feil innvadrere..En gjennomsnittslig somaler lykkes bare ikke like godt som f.eks en svenske.

Helt serriøst, hvis du skal til Norge så vil du se Nordmenn og ikke alle andre. Samme hvis du drar til f.eks Afrika så føles det ikke riktig å møte masse ikke-Afrikanere..
 
Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
Hvem er det som starter flest slosskamper i Oslo nå?
Hvem er det som er voldelige ranere?
Hvem er det som selger hero og kola til 16 år gamle norske jenter?
Hvem er det som alltid er ansvarlig for overfoldsvoldtekter i Oslo?
Hvem er det som har størst prosentandel på trygd?

Og ja sikkert mange flinke innvandrere, har flere venner som er det, men regjeringa tar inn feil innvadrere..En gjennomsnittslig somaler lykkes bare ikke like godt som f.eks en svenske.

Helt serriøst, hvis du skal til Norge så vil du se Nordmenn og ikke alle andre. Samme hvis du drar til f.eks Afrika så føles det ikke riktig å møte masse ikke-Afrikanere..

Herlig å se en ekte FRP-velger. Og som vanlig slynges det ut udokumenterte påstander. Jobber du som taxisjåfør RusselSim? Og du burde ta en kikk på Norgespatriotene, de er nærmere de meningene der enn det FRP er.

De som selger narkotika på gata er ikke de samme som søker asyl, du surrer og blander begreper og tror at alle innvandrere er like. Greit at du ikke gidder å være med å hjelpe mennesker i en uholdbar situasjon, men heldigvis er det mange nok i dette landet som bryr seg.

Ja, det er mange flinke innvandrere, men det er ikke de vi leser om i avisene, derfor tror sånne som deg at alle invandrere er like.

Helt "serriøst", hvis jeg reiser et sted vil jeg møte de menneskene som er der, samme hvordan de ser ut.
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Tonny, Husk at alle har sine årsaker til å stemme - hvorfor kan ikke du og sine rødgrønne respektere det? Om han ikke er åpen for utlendinger som deg, så gjør det han ikke til et dårligere menneske enn deg. Eller synes du det?

Jeg synes selv Norge har et problem med utlendingene, spesielt i Oslo. Sier på ingen måte at det gjelder alle, men mange. Ikke-vestlige innvandrere i Oslo har også en skummelt stor oppslutning på kriminalstatestikken i Oslo, i forhold til hvor mange de er! Dette er dokumentert både opp og ned i media flere ganger om du søker litt rundt.
 

Tonny Kluften

Administrator
Det var et godt svar Kenneth, det skal du ha.
Jo, han er en hyggelig fyr, det vet vi fra tidligere poster her på WF, like mye verdt som alle andre. Men å stemme på et parti ut fra èn eneste sak, det blir alt for ignorant. Å stemme uten å se den totale helheten i politikken er en fare for demokratiet rett og slett.Det fører til at den politikeren som roper høyest og lover mest får flest stemmer. Vi må ikke la oss lure av slikt. Jeg mener at vi som borgere har en plikt til å sette oss inn i hva de forskjellige partiene står for, og prøve å fortså helheten i politikken de fører. Ikke bare stemme ut fra noen få hjertesaker. Det er helheten som gjør Norge til det et er. Ikke bare om det finnes bompenger, 80% eller 100% barnehagedekning osv.

Så må vi huske på at asylsøkere som trenger hjelp og innvandrere ikke nødvendigvis er de samme personene. Veldig mye av kriminaliteten i Oslo begås av folk som ikke har lovlig opphold i landet. Og har man ikke lovlig opphold så må man ut. Men ikke bland det med å sette et meget lavt tak på folk som får asyl.
 

RusselSim

Medlem
Herlig å se en ekte FRP-velger. Og som vanlig slynges det ut udokumenterte påstander. Jobber du som taxisjåfør RusselSim? Og du burde ta en kikk på Norgespatriotene, de er nærmere de meningene der enn det FRP er.

De som selger narkotika på gata er ikke de samme som søker asyl, du surrer og blander begreper og tror at alle innvandrere er like. Greit at du ikke gidder å være med å hjelpe mennesker i en uholdbar situasjon, men heldigvis er det mange nok i dette landet som bryr seg.

Haha jo asylsøkere er OVEREPRESENTERT når det kommer til dop salg i Oslo. Bare gå forbi Oslo S så ser du hvem som selger hva.

Bare å google litt så ser du at "påstandene" mine er fakta;)
Forstår deg godt hvis du bor på et trygt lite sted på landsbygda så hadde jeg sikkert mente det samme som deg, MEN om 20 år så skal jeg love deg at du ser realitetene også. Dette her var det Carl i Hagen advarte oss mot for 20 år siden, men ingen trodde på han. Flere og flere begynner å få øynene opp nå heldingvis:)

Se på Libanon, landet var kåret til et paradis av mange, men så begynte strømmen av muslimske innvadrere å komme. Se hva det har ført til nå, terrororganisasjoner på rekke og rad.

Angående det med "Norgespatriotene" så er den påstanden så ubegrunnet og usaklig at jeg lar den stå. Vennligst hold deg til fakta;) Vurderte å stemme Demokratene, men det ble FRP pga Demokratene ikke har en sjanse likevel. Vigird kunne jeg aldri ha stemt fordi de er nasitiske. Hater nasisme like mye som jeg hater hijab og koranen.

Kall meg rasist om du vil det driter jeg i, men det er forskjell på rasisme og nasisme. Hva Hitler gjorde mot Norge kan aldri bli godtatt. Og ja kanskje jeg er patriot, fordi jeg er veldig stolt over å være Norsk:) og å stamme fra Vikingene. Det som skjer med Norge nå ville aldri våre forfedre ha godtatt. Kun feminserte unge mennesker og 68ere godtar dette. Ville ikke ha byttet etnisiteten min med noe annet. Likevel respekterer jeg andre etnsike grupper som f.eks japanesere, vietnamesere og indere fordi de bidrar til utvikling i verden.
 
Sist redigert:

Bjørnar

Gründer
RusselSim: du kan ikke se på en med annen hudfarge enn deg og si: "han er asylsøker". Han kan gjerne være like mye nordmann som deg!
 

Bjørnar

Gründer
nei du snakket ikke om statistikk. du sa at man kunne gå på oslo s og SE hvem som solgte hva. min påstand er at du IKKE kan se forskjell på en nordmann med etnisk opprinnelse, en asylsøker eller en ulovlig immigrant.
 

picxx

Well-Known Member
Herlig å se en ekte FRP-velger. Og som vanlig slynges det ut udokumenterte påstander. Jobber du som taxisjåfør RusselSim? Og du burde ta en kikk på Norgespatriotene, de er nærmere de meningene der enn det FRP er.

Demokratene er jo både større og brenner hardere for innvandringspolitikken enn det NP gjør, så her blei det nesten skivebom gitt :)
NP er jo ett rent nasjonalsosialistisk parti og mener faktisk veldig lite angående innvandringspolitikken, selv om de ynder å fremstå som om det skulle være en av deres fanesaker.
 

picxx

Well-Known Member
Men å stemme på et parti ut fra èn eneste sak, det blir alt for ignorant.

Mange (kanskje "folk flest"?) gjør faktisk akkurat det.
Om de stemmer AP, Frp, H eller Rødt bænger jeg egentlig i,
men langt de fleste (med egne meninger, og som ikke har en sjef, mor eller kompis som forteller dem at de MÅ stemme AP) er ekstremt egoistiske i sitt stemmevalg og det skal respekteres.
 

peterandrej

pensjonert moderator
her lukter det rassisme

Ja det gjør jo det. Og spesielt når man trekker opp ting som "vikinger". At fyren heller ikke klarer å stave nazisme sier jo sitt. Dessuten er jo flere av disse påstandene helt gale. Det er nemlig IKKE sånn at majoriteten av de trygdede i dette landet er asylsøkere. Vi har ca 800.000 uføretrygdede i dette landet. Brorparten av disse har ulike muskel- og skjelettlidelser. Og av disse igjen består store deler av kvinner fra lavt lønnede omsorgsyrker.

Det er ikke sant at de uføre bare er latsabber fra Somalia. Prototypen på en ufør person er en lavt utdannet kvinne med ryggproblemer etter flere tiår som vasker på et sykehjem. Men for rasister som Russel og millionærene i Høyre handler uførhet om latskap, mangel på moral og etnisitet.

At Russel stemmer Frp kom ikke akkurat som en bombe. Han glir fint inn i gjengen.
 
At Russel stemmer Frp kom ikke akkurat som en bombe. Han glir fint inn i gjengen.

Hehe, det er nok mange som stemmer Frp på grunn av innvandringspolitikken. Men langtfra alle. Men om man er så fryktelig opptatt av innvandringspolitikk finnes det jo som nevnt i tråden, andre partier...

Etter min mening er det først og fremst asylsøkerne og den politikken man burde se nærmere på. Så en sak her om dagen på TV hvor en gutt på 12 (?) år og hans far ble sendt ut av landet etter å ha fått avslag. I grunn helt ok det. Hadde det ikke vært for at de allerede hadde begynt å tilpasse seg sitt nye liv her, lært språket, fått venner osv. Man må kunne forvente noe raskere behandlingstid enn hva som er tilfelle i dag og ikke minst må man sendes raskt tilbake om man ikke har krav på asyl. Identitetsløse er jo kanskje et ennå større problem. Hvor skal man gjøre av dem?

AP er et alternativ, hadde man bare kuttet ut SV og SP. Men jeg kommer nok til å stemme Frp eller H i år, ønsker en ny kurs. Ikke bestemt meg riktig ennå. I Telemark ligger det nå an til 3 fra AP, 1 fra Krf, 1 fra Frp og ingen fra Høyre... Meningsmålingene skifter jo litt. 2 fra AP og en fra Frp er visst sikre.

Håper Torbjørn Røe Isaksen kan komme på stortinget i høst. Flott side har han også :)

Fra Telemark har vi hatt politikere fra AP som har vært usynlige i alle år, nesten så en må lure på om de gjør noe i det hele tatt. Isaksen tror jeg hadde vært betydelig mer synlig enn hva de fra AP er og talt fylkets sak bedre. Men samtidig er de to øverste fra Frp også dyktige representanter, opptatt av gode saker og taler Telemarks sak.

Så jeg har rett og slett ikke bestemt meg. Alternativene er slik det ser ut nå, enten Frp eller Høyre.

Det jeg er mest sikker på er at jeg vil ha SV og SP vekk.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jammen herre min hatt da dere. Bare fordi Russelsim skriver et innlegg hvor han forteller sine meninger skal han få slengt etter seg at det stinger rassisme? Ja, men hva så da? Kan ikke Russelsim få være en rassist da, uten at dere trenger og gjøre ham oppmerksom på det? Han ville nå langt ifra være den første av dem.

Jeg liker heller ikke innvandring til Norge. Det er jo greit nok og gi en hjelpende hånd, men og ta imot alt som kommer over grensa syns også jeg er litt for generøst. I Oslo & Bergen er det jo så ille at du ikke engang kan løfte blikket mot en utlending på gata uten og få spørsmål om du er rassist, evt også trusler. Hva faen skal vi med slikt? Vi skal da vel få lov til og bevege oss trygt på våre egne gater her i landet, uten og være forsiktig med hvor vi løfter blikket?
 
Topp