Mine gode grunner til å stemme FRP

En tråd i 'Generell snakk' startet av Kenneth Dreyer, 2 Sep 2009.

1. picxx

picxx Well-Known Member

Dårlig svar Tonny.

Hva gjør de rødgrønne, evt. hva er deres plan for å få vekk dette fra bybildet i Oslo hadde vært et bedre svar.

2. RusselSim Medlem

Som sagt det her er fakta og ikke en påstand. Politiet har eventuelt røntgensyn fordi det er de som dokumenterer dette.

Uansett ferdig med denne diskusjonen nå, dere har grundig fått vite hva jeg skal stemme:) På tide å nyte godværet ute istedet.

3. Keanu

Keanu Geek

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan man kan basere stemmen sin på en eller veldig få saker. For meg har ideologi alltid vært avgjørende når jeg har stemt, fra Høyre for 10 år siden til Venstre i dag.

4. bxc Medlem

Dette er ikke riktig. Oljefondet har realisert et tap på 102 milliarder, disse pengene er nok borte ja. I tilegg kommer urealiserte tap på 600 milliarder. Men så kommer spørsmålet, hvor masse har oljefondet TJENT på at vi har en såpass stor andel aksjer etc?

Og et annet spørsmål:
    i sin tid var FRP mot opprettelse av Oljefondet, vi ser jo hvordan det har gått, heldigvis fikk ikke FRP viljen sin og vi har masse penger på bok. Hvordan kan da FRP forsvare at man ska selge Statkraft når historien viser at å holde energiselskapene offentlig gir oss ekstra penger?

5. Pong

Pong Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

702 milliarder altså..?
    Og så kommer spørsmålet: hvor mye har Norges befolkning betalt i ekstra drivstoff fordi de sto i kø?

6. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Du forstår ennå ikke at det er forskjell på asylsøkere, innvandrere og ulovlige innvandrere? Prøv å tenk deg at mennesker som er mørke i huden kan være forskjellige, ja, det er vanskelig å forestille seg det, akkurat som det er vanskelig å forestille seg at mennesker som er lyse i huden kan være forskjellige, men tro det eller ei, slik er det faktisk.

7. i-net

i-net Medlem

Er i dag det gjelder da.

Spørsmålet er om vi får mer frihet for enkeltindividet:

Eller 4år med sosialist tankegangen:

:D

8. Kenneth Dreyer Well-Known Member

Jeg håper på dama, men tror vi ender opp med kuene..

9. picxx

picxx Well-Known Member

Hadde det nå bare vært kyrne, men man får jo gudbedre meg både fraukjelleren og den gale bonden med på kjøpet...

10. peterandrej pensjonert moderator

Når du sier det på den måten så... hadde vel stemt på dama jeg også. Får man henne med på kjøpet?

11. Bjørnar

Bjørnar Gründer

olafmoriarty liker dette.
  12. peterandrej pensjonert moderator

Men hun er jo, når alt kommer til alt, absolutt blant de peneste politikerne. (Men konkurransen er ikke særlig hard, det skal sies.) Andre skjønnheter er krFs Inger Lise Hansen og SVs Inga Marte Thorkildsen.

Enkelte merkelige mennesker synes Siv Jensen også er litt hot.

13. Knut

Knut Medlem

14. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Vent litt nå! Ta en nærmere kikk på bildet:

15. Knut

Knut Medlem

Hahaha men når man ser på stranden så er det jo tydelig at hun har flagga ut hun også så det er vel ment som en advarsel den lappen

Del denne siden