Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Øivind Brekke og Telemarkskanalen

J

Jiberish

Guest
Det er merkelig hvordan noen mennesker bare vil skape problemer og kverulere med andre.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg forstår at du kan ha en oppfatning i retningen du antyder Tonny, men å kalle det shady så lenge han forholder seg til patenter og rettigheter han har fått er vel kanskje å overdrive.

Det er vel systemet som skal kritiseres, og ikke de som benytter seg av det ;-)
 

adeneo

Medlem
Du har skrevet feil Tonny, jeg er temmelig sikker på at det ikke er Øivind, men Asbjørn Brekke det er snakk om her

1993141750.jpg
 

HPF

Medlem
....men å kalle det shady så lenge han forholder seg til patenter og rettigheter han har fått er vel kanskje å overdrive.
Shady kan vel like gjerne brukes om lovlige, men etisk tvilsomme ting.

Strengt tatt har ikke Brekke noen rettighet enda, han kun fått registrert et varemerke for enkelte produktgrupper. Gyldigheten avgjøres først når innsigelsene kommer og registreringen prøves mot varemerkeloven. At registreringen til Brekke overlever et møte med varemerkeloven har jeg ingen tro på.

Brekke tar nok en spansk en, registrerer et varemerke og sender ut et cease and desist varsel og krysser fingerene for at mottageren ikke vet hvor lett det er å få overprøvet og slettet en varemerkeregistrering.
 
Uanset hva slags erfaringer dere har med denne personen så blir dette forhåndsdømming. Varemerkeregistreringen hans er registrert med flere vilkår og bruken er nok ikke krystallklar så han har jo fullrett til å få prøvd ut saken sin.

Og jeg ser "kjerringene" på wf rotter seg sammen. Enten er nettsider billige og søppel eller dyre og shady.. Ble han virkelig utestengt for å selge ett dyrt produkt? Skjerp dere, jeg henger ikke ut tonny sine butikker fordi jeg ser at han har en syk margin på enkelte av produktene.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det var flere nettsider over flere år. Og det gjør ikke noe at ting er dyre hvis de er verdt det.

....og som trodde de var verdt det en kjøper var villig til å betale ;-)

Synes takhøyden skal være stor når det kommer til salg av nettsider og domener da vi til stadighet se både domener og nettsider gå til andre verdier enn det vi subjektivt vurderer som "riktig pris".
 
Topp