Kjapp og trygg hosting for Wordpress

"Ads rarely show due to low quality score"

Bumper denne i stedet for å lage en ny tråd om nesten det samme..

Dere som får 9 og kanskje til og med 10 i QS, hvordan gjør dere det med domenet i Adwords? (Det som vises)
Man kan jo skrive inn ting i begynnelsen av domenet (sikkert et navn på dette, men jeg vet ikke hva det er).. Slik, domenet er la oss si mittdomene.com, og for å få en adresse som passer til ordet man bruker, kan man skrive mittnøkkelord.mittdomene.com. Kan man skrive dette sånn uten videre, eller må man gjøre noe med selve domenet hos hosten (?) for at dette skal funke?
Har dette ordet før domenet egentlig noen stor betydning for QS? For mitt domene passer til nisjen jeg er innafor, men likevel har jeg aldri fått over 8 i score, og når jeg fikk dette skjønte jeg ikke en gang hvorfor. Dette var vel fordi kriteriene for score var mer til stede i det ene ordet i forhold til de andre, men jeg har jo faktisk sett innholdet på sida, og lite skulle tilsi at dette ene ordet skulle score mer enn noen av de andre; egentlig var det andre ord jeg hadde sett for meg hadde scora mer i så måte.

Ang innhold på sida; jeg laga side for Clickbank, ei temmelig enkel side der folk får beskjed om å trykke på en link for å gå til hovedsiden, altså salgssiden. Dette var bare en test, men likevel fikk jeg like mye i score der som på siden jeg kjører nå, der innhold faktisk er tilpasset søkeord etc. Noen som kan forklare denne?
Er det krav til minimumsmengde innhold på ei side for å få god score, forresten?

Jeg har google opp og i mente for å finne ut av dette, men jeg har helt ærlig ikke funnet tilfredsstillende svar...

Edit: når man skriver om en annonse, hvor lang tid tar det før man får se den nye scoren? Slik at man ikke går og venter, også har man egentlig samme score som før..
 

Fredrik

Medlem
Mulig dette ikke hjelper deg noe særlig men allikevel:

Jeg har siden Spionkamera (oi jeg snek inn en link der). Kan det være slik at når jeg annonserer for dette nettsted som handler om overvåkningskamera og andre relaterte ord at jeg da får høy QS i motsetning til om webforumet hadde gjort det samme. Mulig det ikke er nok om du har et nettsted som handler om hester og har 500 sider indexert om hester så har du 1 underside om sjokolade og forventer at på ordet sjokolade skal du få høy QS.

Jeg har som sagt ikke peiling men det var bare en tanke.
 
Hmm ble ikke så mye klokere i forhold til mitt problem, men tar jo poenget ditt. Men hele siden min dreier seg om en så innsnevret nisje at "alt" av innhold passer med stikkordene mine.

Hva med antall stikkord? Selv har jeg i 1 døgn testa bare 1 stikkord i alle tre formene for ei side, og der har jeg faktisk tjent litt... Ikke den helt STORE inntjeningen, jeg har annonsert for ca ca 200 og tjent litt over 400. Dette var bare en test som da viste seg å funke, men jeg er jo gira på å tjene mer. Da er jeg naturlig nok også gira på å få ned prisen pr klikk, fordi jeg nå har et snitt på ca 3.50 kr. Ordet har lite konkurranse, så det er nok QS-en min som ødelegger hele greia..
 
Topp