Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Angivelige bilder av Samsung Galaxy S4 lekket

zapotek

Medlem
Jeg blir ca ingenting terget av det der gitt. ;)

271054_4171853388410_422131563_n.jpg


Nå da?
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Bare for å terge opp Applefolket litt ekstra: Apple-æraen er slutt - ITavisen

hehe, kommer vel ikke akkurat som noen bombe den der, det er jo tross alt IT-avisen, applehaternes høyborg i Norge :D Men den var litt morsom å lese, spesielt det med at Samsung kopierer Apples gamle PR-grep skal bety at Samsung nå er kongene på tech-haugen :D Nei, det gjør dem ikke til konger på haugen, det gjør dem bare fantasiløse...

Forøvrig har vel de fleste kommet fram til at S4 var skuffende, ut fra de samme sutrepunktene som de brukte om de par siste iphone-modellene - at det bare er evolusjon, ikke revolusjon. Og jeg syns fremdeles det er et like tåpelig punkt å sutre på for denne, akkurat som for iphone 4s og 5. Helt idiotisk, folk har begynt å forvente at alt skal snus på hodet for hver lansering, også blir de "skuffa" når de overdrevent skyhøye forventningene ikke innfris.
 

Beergear.no

Medlem
Ble ikke skuffet, da jeg ikke har vært så opptatt av denne lanseringen, og derfor heller ikke hatt høye forventninger.

For at jeg eventuelt skal kjøpe denne måtte den være bedre enn S3 (Har S2)
Ha større skjerm, og selvfølgelig noen andre forbedringer på hardware/software.
Noe den jo også hadde. Men tror jeg velger å vente å se litt mer på BlackBerry.
Min S2 dekker faktisk det jeg har av behov fortsatt.
Som stort sett er ringe, lese mail, "synce" kalender med vårt mediasenter i stuen (som resten av familien også "syncer" kalendere med)
Kunne vise bilder på TV/mediasenter, bruke telefonen som fjernkontroll og spillkontroll på det samme mediasenteret og enkel surfing som å lese VG.

Om jeg klarer meg med S2 til over jul kan jeg putte 5000 ekstra i feriekassa istedenfor.
Det betyr nesten en uke ekstra i Asia for hele familien :)
DET er fornuftig bruk av pengene :)
Telefonene vi har i dag er jo stort sett mer enn bra nok, og at vi stadig skal ha nye er egentlig litt jåleri om man er litt nøktern.
Være seg om det er IOS eller Android...
 
Topp