Artiklr.no - kjøp artikler til nettstedet ditt

En tråd i 'Jobbsøking' startet av pmb, 26 Aug 2013.

1. pmb

pmb Webutvikler

Har sendt deg mail, Rune. Nå skal for øvrig riktig bestillingsdato være i orden :)

rune69 liker dette.
  2. pmb

pmb Webutvikler

antidote: Hvilket oppdrag gjelder dette? Alle bestillinger blir prissatt så snart vi har vurdert de, og det gjøres normalt innet et par timer (da kan du selv se prisen på "Dine artikler"). Dette er gjort på alle bestillinger som ligger inne nå.

3. rune69

rune69 Gjerrigknarken sjøl Forumleder

Godt å høre. Setter pris på oppfølgingen! Trenger ikke permanent beskjed om hvor langt leveringen har kommet i pipelinen, men kjekt å vite hvordan en "testbestilling" trenger av tid (sånn cirka). Det gjør planleggingen av bruken litt enklere.

4. antidote Medlem

Nå funker alt her! Takk for rask respons.

pmb liker dette.
  5. pleb

pleb Medlem

Da har jeg lagt inn ny bestilling og håper alt fungerer denne gangen. For øvrig fornøyd med de første artiklene. :)

For øvrig har jeg et spørsmål hvor svaret kan være av allmenn interesse: hvis jeg lenker til et produkt i artikkelbeskrivelsesboksen, vil dere ha mulighet til å skrive et product review av det da?

6. pmb

pmb Webutvikler

Ny sommer, nytt sommertilbud. Nye kunder får 15% rabatt på ordinære priser (ny pris 0,34kr eller 0,51kr pr ord - avhengig av artikkeltype).

Send inn din bestilling på Artiklr.no, til meg på PM, eller til post@artiklr.no innen 30. juni og nevn Webforumet for å få rabatten. Levering i midten/slutten av juli på større bestillinger.

7. ellaro

ellaro Medlem

Lager dere mindre notiser/artikler til typiske virale sider også hvis dere får Youtube url?

8. pmb

pmb Webutvikler

Det kan vi helt sikkert ordne, @ellaro !

9. pmb

pmb Webutvikler

Investere i artikler før nyttår? Sleng inn en bestilling nå. Alle får 10 prosent rabatt på ordinære priser i en begrenset periode - gå til Artiklr.no eller send meg en PM her.

10. Ludde

Ludde Member

Artiklr.no har fått nye eiere!

Vi oppdaterer nettsiden, men send en mail til post@artiklr.no Vi gir 10% rabatt ved bestilling av 20+ artikler !!

11. Stoppet Banned

Kommer ikke inn på nettsiden.

12. xdex

xdex Medlem

Jeg kom heller ikke inn..

13. Ludde

Ludde Member

Xdex og Nettverten! Vi oppdaterer artiklr.no for øyeblikket.

Send en mail til post@artiklr.no med din bestilling, så svarer vi innen veldig kort tid!

Mvh
    Ludvig

14. Stoppet Banned

Du får skrive en post når sidene er oppe og gå. :)

15. Ludde

Ludde Member

Selfølgelig :) Hvis noen vil bestille artikler i mellomtiden er det bare å sende en mail til post@artiklr.no Vi gir 10% rabatt ved bestilling av 20+ artikler!!

Mvh
    Ludvig

Del denne siden