Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Artiklr.no - kjøp artikler til nettstedet ditt

pmb

Webutvikler
antidote: Hvilket oppdrag gjelder dette? Alle bestillinger blir prissatt så snart vi har vurdert de, og det gjøres normalt innet et par timer (da kan du selv se prisen på "Dine artikler"). Dette er gjort på alle bestillinger som ligger inne nå.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Har sendt deg mail, Rune. Nå skal for øvrig riktig bestillingsdato være i orden :)

Godt å høre. Setter pris på oppfølgingen! Trenger ikke permanent beskjed om hvor langt leveringen har kommet i pipelinen, men kjekt å vite hvordan en "testbestilling" trenger av tid (sånn cirka). Det gjør planleggingen av bruken litt enklere.
 

antidote

Medlem
antidote: Hvilket oppdrag gjelder dette? Alle bestillinger blir prissatt så snart vi har vurdert de, og det gjøres normalt innet et par timer (da kan du selv se prisen på "Dine artikler"). Dette er gjort på alle bestillinger som ligger inne nå.
Nå funker alt her! Takk for rask respons.
 
  • Like
Reaksjoner: pmb

pleb

Medlem
Da har jeg lagt inn ny bestilling og håper alt fungerer denne gangen. For øvrig fornøyd med de første artiklene. :)

For øvrig har jeg et spørsmål hvor svaret kan være av allmenn interesse: hvis jeg lenker til et produkt i artikkelbeskrivelsesboksen, vil dere ha mulighet til å skrive et product review av det da?
 

pmb

Webutvikler
Ny sommer, nytt sommertilbud. Nye kunder får 15% rabatt på ordinære priser (ny pris 0,34kr eller 0,51kr pr ord - avhengig av artikkeltype).

Send inn din bestilling på Artiklr.no, til meg på PM, eller til post@artiklr.no innen 30. juni og nevn Webforumet for å få rabatten. Levering i midten/slutten av juli på større bestillinger.
 

pmb

Webutvikler
Investere i artikler før nyttår? Sleng inn en bestilling nå. Alle får 10 prosent rabatt på ordinære priser i en begrenset periode - gå til Artiklr.no eller send meg en PM her.
 

Stoppet

Banned
Kommer ikke inn på nettsiden.
 

Stoppet

Banned
Du får skrive en post når sidene er oppe og gå. :)
 
Topp