Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Begynner å lure på hvor PRO proISP egentlig er..

Tonny Kluften

Administrator
Kluften: At de oppdaterte webhotellene til siste PHP kan du vel ikke mene er negativt? De mener å huske de sendte et varsel i forbindelse med dette også.

Jeg fikk ikke noe varsel. Jeg er ikke sikker om det er negativt eller ikke at PHP oppdateres uten videre. Det som er sikkert er at mange nettsteder går ned for tiden pga at de siste PHP-versjonene legges inn på servere uten at webhotellene sier ifra til kundene sine.
 

xdex

Medlem

Linux

New Member
Nå har alle mine domner hos Pro Isp vært nede i en god stund i dag. Vurderer også bytte, bare vært problemmer i den siste tiden.
 

Linux

New Member
min ip har vist vært blokkert sier de. :confused: lurer på hvordan det kan ha seg på samtlige sider, og når jeg spør noen venner av meg om de kan sjekke så kommer heller ikke de inn
 

Tony J

Alle skal få
Jeg beklager at jeg anbefalte deg ProIsp Dseller. De er profesjonelle, men etter å ha observert innleggene dine her inne overalt så virker du ikke å være en kunde noen ønsker å ta til seg. Det må gå an å være åpen for at feil kan skje, men også kanskje kunne noe selv også? Jeg har hatt vanlig webhotell, vps og nå cloud server hos Pro Isp og har kun opplevd nedetid en eneste gang på 5 år. Og til Linux: Hvis ipn din er blokkert så er det mest sannsynligvis din egen feil og ikke Pro Isp. Det typiske for begge dere er at dere mest sannsynligvis er inkompetente og når dere skal ha hjelp så går dere frem på feil måte. Ydmykhet er viktig, men vel så viktig er også å fremstå saklig. Istedenfor å lage hylekor, still konkrete spørsmål.
 

Linux

New Member
kjære tony j. Jeg hyller ikke, et eller annet sted må jeg også klage til, som et forum eksempel.
Å er mulig jeg er ny i det gamet her, men jeg er ikke en inkompotent idiot heller. Hvis min ip er blokkert? Hvorfor virker ikke nettsiden min andre steder heller? Å når jeg har kontaktet de har jeg vært ymyk.
Jeg har 14 stk domener hos ProISp alle sammen stoppet og fungere å i løpet av de siste dagene har disse stoppet virke opptil flere ganger uten at jeg har gjort noe som helst. Å når det kommer til nettsikkerhet og slikt vet jeg en god del etter flere år hos NorSis.

Men får all del jeg skal slutte å klage her. Så til deg Tony J dette er mitt siste innlegg her, finner meg ikke i å bli kaldt innkompetent av noen som ikke vet bedre.

Takk for meg, som trodde dette var et bra og saklig forum,
 

Dseller

Medlem
Jeg beklager at jeg anbefalte deg ProIsp Dseller. De er profesjonelle, men etter å ha observert innleggene dine her inne overalt så virker du ikke å være en kunde noen ønsker å ta til seg. Det må gå an å være åpen for at feil kan skje, men også kanskje kunne noe selv også? Jeg har hatt vanlig webhotell, vps og nå cloud server hos Pro Isp og har kun opplevd nedetid en eneste gang på 5 år. Og til Linux: Hvis ipn din er blokkert så er det mest sannsynligvis din egen feil og ikke Pro Isp. Det typiske for begge dere er at dere mest sannsynligvis er inkompetente og når dere skal ha hjelp så går dere frem på feil måte. Ydmykhet er viktig, men vel så viktig er også å fremstå saklig. Istedenfor å lage hylekor, still konkrete spørsmål.

Det eneste jeg ser på som positivt med proisp er at det er norsk.

Kundeservice: Hos ezpz svarte de kanskje innen 10 min, er jeg heldig så svarte proisp kanskje innen 12 timer.

Hos ezpz var det mye billigere webhotell, der trengte man heller ikke å betale fler hundre kr om man ville legge til et nytt domene i webhotellet.

Når jeg hadde webhotell hos ezpz hadde jeg kanskje 10+ funksjoner i cpanel som proisp har tatt vekk, om du vil ha de funksjonene så må du betale...

Sitter på tlf nå så orker ikke å skrive så mye.

Det er helt greit med litt nedetid, det må man nesten forvente.. var bare litt irriterendes når jeg drev med noe viktig så bare slutta alt å virke..
 

Tony J

Alle skal få
Som sagt, basert på hva du tidligere har skrevet er jeg sikker på at det er du selv som står ansvarlig bak nedetiden på din egen side. Hvis en host leverer en server som fungerer med avtalt innhold, hva mener du Pro Isp kan gjøre? Bygge hjemmesiden din? Og tydeligvis er siden din nå oppe igjen. Hva var problemet?

Og hvorfor i alle dager skal du begynne å sutre om andre ting enn hva som var tema for deg? Hva slags funksjoner i cPanel er det du ikke har som du hadde før og som er et must?

Det eneste jeg ser på som positivt med proisp er at det er norsk.

Kundeservice: Hos ezpz svarte de kanskje innen 10 min, er jeg heldig så svarte proisp kanskje innen 12 timer.

Hos ezpz var det mye billigere webhotell, der trengte man heller ikke å betale fler hundre kr om man ville legge til et nytt domene i webhotellet.

Når jeg hadde webhotell hos ezpz hadde jeg kanskje 10+ funksjoner i cpanel som proisp har tatt vekk, om du vil ha de funksjonene så må du betale...

Sitter på tlf nå så orker ikke å skrive så mye.

Det er helt greit med litt nedetid, det må man nesten forvente.. var bare litt irriterendes når jeg drev med noe viktig så bare slutta alt å virke..
 

Tony J

Alle skal få
kjære tony j. Jeg hyller ikke, et eller annet sted må jeg også klage til, som et forum eksempel.
Å er mulig jeg er ny i det gamet her, men jeg er ikke en inkompotent idiot heller. Hvis min ip er blokkert? Hvorfor virker ikke nettsiden min andre steder heller? Å når jeg har kontaktet de har jeg vært ymyk.
Jeg har 14 stk domener hos ProISp alle sammen stoppet og fungere å i løpet av de siste dagene har disse stoppet virke opptil flere ganger uten at jeg har gjort noe som helst. Å når det kommer til nettsikkerhet og slikt vet jeg en god del etter flere år hos NorSis.

Men får all del jeg skal slutte å klage her. Så til deg Tony J dette er mitt siste innlegg her, finner meg ikke i å bli kaldt innkompetent av noen som ikke vet bedre.

Takk for meg, som trodde dette var et bra og saklig forum,

Har du prøvd Diagnose og feilsøking av webhotell - PRO ISP ? Ta en diagnose og se om hotellet ditt er på G.
 

Dseller

Medlem
Dette skjer ofte.. så slutter siden å virke i noen minutter.

e39ce76dea.png


d0df65a2f5.png
 
Sist redigert:

xdex

Medlem
Hvor mye har ProIsp betalt deg for å sitte og forsvare dem egentlig Tony?

Støtter Tony J i denne saken. Man må ikke være betalt av noen, for å anbefale et annet selskap. Har selv mye god erfaring med ProISP, og stiller meg litt uforståelig til problematikken. Send en e-post, svarer innen 24timer (arbeidsadager). Dersom du ikke "orker", kontakt online-chat, eller skriv til dem på facebook. Be dem overvåke domenene dine, se hva som egentlig er problemet. Det hjelper ikke å syte over dårlig kommunikasjon og lang nedetid her inne, uten at de selv får beskjed. For alt vi vet, har du filer på serveren som selv ødelegger.

Husk også å gi beskjed ved nedetid, slik at du får godskrevet dette ved fakturering.
 
Topp