Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Betalingsmuligheter i nettbutikk

alterego

Medlem
@Rismoen Vel, Paypal er ikke helt sammenlignbart med ePay, Nets eller Dibs.

Når det er sagt, er det mange elementer ved en nettbutikk som kan påvirke kunders trygghetsfølelse, betalingsløsning er bare en av dem.
 

Rismoen

Medlem
@Rismoen Vel, Paypal er ikke helt sammenlignbart med ePay, Nets eller Dibs.

Når det er sagt, er det mange elementer ved en nettbutikk som kan påvirke kunders trygghetsfølelse, betalingsløsning er bare en av dem.

Betalingsløsning er helt klart en avgjørende faktor.

Jeg gikk over fra PayPal og faktura til Klarna faktura, delbetaling og kortbetaling via Nets.

Plattformen, designet, varene og ALT var det samme. Den eneste forskjellen var betalingsløsningene. Når jeg så hvor mye konverteringen økte, kommer jeg aldri til å gå tilbake til betalingsløsninger som kundene er usikre på - bare for å spare penger.
 
Sist redigert:

Rismoen

Medlem
Skal du ha NETS eller Klarna må du også ha en plugin til woocommerce som koster penger.

Nettopp. Det slipper du på Epay slik eg skjønte :) I følge infoen var det med i prisen hos dem :)

[IRONI]

Konklusjon

Det som er billigst er alltid best.

Å betale 2000,- for en plugin er jo bare tull.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk betaler for premium plugins når man kan få dette gratis på wordpress.org.

[SLUTT PÅ IRONI]

Kanskje Klarna og Nets bruker disse pengene til å gjøre pluginen bedre og ikke minst sikrere?
 

alterego

Medlem
Er det mulighet for å be om altså? Hvordan fikk du det til?
Tror ikke du skal håpe på å få det innvilget. For det første var det vanskelig å få til den gangen jeg gjorde det, for det andre har disse aktørene (ePay/Swedbank) blitt mye større/byråkratisk og dessuten er det vel slutt på problemet med Java.

Bruk heller tiden din til noe annet og når nettbutikken din blir stor, kan du heller bruke den "makten" til å oppnå bedre løsninger/priser da.
 
Topp