Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bilder vises ikke i poster?

metallian

Medlem
Jeg har jo 2 andre sider med samme theme og oppdatering, kanskje jeg skal forsøke å kopiere innhodlet av cropper.php fra en av de over i den på fotballmoro? Risikere rjeg noe da?
 

metallian

Medlem
Prøvde nå å bytte innholdet i cropper.php med innholdet fra manneblogg.no (samme theme og wp-versjon) uten at det hjalp. Som nevnt får jeg denne:

Warning: Division by zero in /home/fotballm/public_html/wp-content/themes/news-magazine-theme-640/cropper.php on line 65

Warning: Division by zero in /home/fotballm/public_html/wp-content/themes/news-magazine-theme-640/cropper.php on line 66

Når jeg trykker "vis bilde" på ingressen på forsiden, når jeg går på en post vises bildet som det skal og også "vis bilde" fungerer som det skal....
 

picxx

Well-Known Member
Lær deg themet ditt, hvordan du flytter koder, hvor de skal flyttes og hvorfor.
Umidelbart er jeg enig med K-N...stien til bildene kan være feil og du må rette dette i en fil (eller tabell).
 

agrimsrud

Medlem
Og et forslag til om ingen ting funker:
Siden dette kun oppstår på forsiden kan det jo også ha noe med templaten til selve forsiden å gjøre. Se om det er forskjell på index.php og single.php (regner med det er disse som er aktuelle).
 

metallian

Medlem
Det er noe feil med cropping/henting av bilde. Når jeg går på en av de 3 andre bloggene med samme theme (versjon osv) så får jeg på bildeinfo på ingressbilde opp info om bildet-str osv.

Det får jeg ikke på fotballmoro, der står dette som ukjent.

Det virker som om den ikke vet hvor den skal hente det croppede bildet rett og slett. Det KAN være at dette oppstod etter at jeg postet en post i morges, kanskje prøve å slette den eller noe, kan det funke?
 
Topp