Bilder vises ikke i poster?

En tråd i 'Wordpress' startet av metallian, 16 Feb 2011.

1. TorsteinO

TorsteinO Art Director & grunder

Ok - i såfall: Det er veldig enkelt å laste opp og evt slette themes gjennom wp-admin, og evt med ftp, mye enklere enn gjennom cpanel.

Ingressbildene funker på den aktuelle siden hvis du bruker et annet theme? I såfall er det sannsynligvis noe veldig enkelt, så hvis du vil kan du sende meg logininfoen, så kan jeg ta en titt.

metallian liker dette.
  2. metallian

metallian Medlem

Info sendt.

HAr nå i bruk en "urørt" versjon av themet dvs at jeg har ikke endret header,footer osv. Du vil se et annet theme der "News 0.1" aktiverer du det vil du se at ingressbildene funker (se f.eks arsenal logoene litt ned på siden når det er aktivert).

3. metallian

metallian Medlem

Da er det meg en stor glede å melde at siden igjen vises som den skal.

En STOOOOR takk til Tonny,Nutz,Atomet,Travellinman og Sjefskoder som har prøvd å¨hjelpe meg. Løsningen kom etter at sjefskoder hadde snust litt på saken og bedt meg kontakte host for litt flere spm.

Mens jeg snakket med hosten fikk jeg et innfall og ba de flytte denne siden til serveren de andre sidene mine ligger på (som har samme theme og funket) og voila-der var det gjort. Noen forklaring har hosten foreløpig ikke, ettersom det ikke er gjort endringer på serveren siste tiden....

Nå gjenstår bare å endre alt tilbake til det produktet jeg hadde tidligere og håpe jeg ikke kludrer noe til da...(haha, fat chance...)

4. metallian

metallian Medlem

Glemte et par på listen over folk jeg skylder STOR TAKK ser jeg :eek:

TAkk til ALLE som har hjulpet sier jeg heller :D

5. Nutz

Nutz Med lem

Veldig frustrerende når de "tweeker" server og ikke vil si i fra dersom de har optimalisert for mye, og dette går utover normal funksjonalitet .
    Har dette fungert perfekt før, og plutselig ikke funker lenger uten at du har vært inne å rotet. Da er det "host" som er synderen i 90 av 100 tilfeller. De 10 andre er egen skyld, da man "tror" man ikke har gjort noe skadelig selv.. :)

6. metallian

metallian Medlem

Fikk tilbakemelding fra host nå at serverne hadde en forskjell-forskjellig php-versjon. Sjefskoder var faktisk inne på dette når han kikket på det :)

7. TorsteinO

TorsteinO Art Director & grunder

ah, se der ja, bra du fikk ordna det :)

Hadde en liten idiotfeil her nå nettopp selv, som virkelig har plaga livet av meg i noen dager og som jeg endelig fikk ordna. Dvs - egentlig har det vært ordna ganske lenge, det er bare jeg som ikke har tenkt på å slette browsercachen, og dermed har det sett ut som problemet fremdeles var der.

8. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Sjefskoder er et lyst hue, ingen tvil om det.

Del denne siden