Bilder vises ikke i poster?

En tråd i 'Wordpress' startet av metallian, 16 Feb 2011.

1. metallian

metallian Medlem

Virker å være lite aktivitet der men jeg prøver :)

2. metallian

metallian Medlem

Øh- nå får jeg ikke opp siden i det hele tatt lenger.....FML

EDIt:Der får eg siå opp ihvertfall ARgh-typisk at dette skjer på en CL dag hvor aktiviteten er 300% over normalt.

Sist redigert: 16 Feb 2011
  3. picxx Well-Known Member

Wild guss: kontakt hosten din og spør dem hva faen de holder på med!

4. metallian

metallian Medlem

JA si det.... finner ikke versjonsnummer men er godt mulig det ikke er siste versjon, kan ikke huske å ha oppdatert themet og det ligger ingen "oppdaringsfunksjon" innbakt som jeg finner ihvertfall...

5. Travellingman

Travellingman Nettgrunder

Finner du ikke det når du går inn på temaer i kontrollpanelet?

Var vanskelig å finne siste versjon på nettsidene til de som har laget temaet men jeg tror det skal være versjon 1.7 Magazine & News Style Themes For Wordpress

6. metallian

metallian Medlem

FAnt det ved å trykke "endre tema" da viste den gjeldende versjon 1.7

Men hvsi det bare var themet burde jo de andre sidene vært påvirket på samme måte?

7. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Har du spurt web hosten din om de har oppdatert serveren sin i det siste?

8. metallian

metallian Medlem

Nei, jeg har (i min enfoldighet?) tenkt at siden jeg har 4 sider med samme theme hos samme host ligger problemet på den ene siden, men teoretisk kan vel denne siden ligge på andre servere enn de andre 3 egentlig....

9. Nutz

Nutz Med lem

Kjører Firefox her, når jeg ser på Sideinformasjon->Media, så har de bildene dimensjoner 0 X 0px resized til noe større format.

Tror Cropper.php har problemer med å få dratt ut riktig høyde og bredde på bildene dine.
    Mulig host har "køddet" med noen GD-biblioteket, som i å sperre noe for å spare prosessor-kraft.

10. metallian

metallian Medlem

HAr kontaktet support nuh og spurt om de har gjort noen endringer/oppdateringer som kan ha påvriket dette.

11. metallian

metallian Medlem

Ifølge support er det ikke gjort noen endringer/oppdateringer på serveren siste døgnet.

EDIt: Ikke svar på forumet enda.

Noen forslag til "radikale" løsninger for å bli kvitt problemet? Om jeg må legge inn annonser osv på nytt får det heller være, siden er jo håpløs slik den ser ut nå.....er det evt noen som vil prøve seg kan de ta kontakt pr.PM

Sist redigert: 17 Feb 2011
  12. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Har hosten en backup av kontoen siden før det skjedde så kan du gjenopprette den.

13. Travellingman

Travellingman Nettgrunder

Jeg skummet gjennom forumet til themet ditt i går og leste att det var flere som tidligere har hatt problem med thumbnails. Har du satt deg ned og lest skikkelig i forumet der? Kanskje det finnes en løsning?

Har du forsøkt å legge inn en ny post og se hva som skjer da?

14. metallian

metallian Medlem

Just nuh oppdateres siden etter en backup natt til tirsdag av hosten min, håper det ordner problemet.... hvis ikke må jeg visst sette meg ned med brillene på og kaffen klar og lese ja :eek:

15. metallian

metallian Medlem

BAckup ordnet ikke problemet :(

Hva konkluderer jeg med da egentlig? At det er themet som skaper problemer?

Del denne siden