Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bilder vises ikke i poster?

metallian

Medlem
Info sendt.

HAr nå i bruk en "urørt" versjon av themet dvs at jeg har ikke endret header,footer osv. Du vil se et annet theme der "News 0.1" aktiverer du det vil du se at ingressbildene funker (se f.eks arsenal logoene litt ned på siden når det er aktivert).
 

metallian

Medlem
Da er det meg en stor glede å melde at siden igjen vises som den skal.

En STOOOOR takk til Tonny,Nutz,Atomet,Travellinman og Sjefskoder som har prøvd å¨hjelpe meg. Løsningen kom etter at sjefskoder hadde snust litt på saken og bedt meg kontakte host for litt flere spm.

Mens jeg snakket med hosten fikk jeg et innfall og ba de flytte denne siden til serveren de andre sidene mine ligger på (som har samme theme og funket) og voila-der var det gjort. Noen forklaring har hosten foreløpig ikke, ettersom det ikke er gjort endringer på serveren siste tiden....

Nå gjenstår bare å endre alt tilbake til det produktet jeg hadde tidligere og håpe jeg ikke kludrer noe til da...(haha, fat chance...)
 

Nutz

Med lem
Veldig frustrerende når de "tweeker" server og ikke vil si i fra dersom de har optimalisert for mye, og dette går utover normal funksjonalitet .
Har dette fungert perfekt før, og plutselig ikke funker lenger uten at du har vært inne å rotet. Da er det "host" som er synderen i 90 av 100 tilfeller. De 10 andre er egen skyld, da man "tror" man ikke har gjort noe skadelig selv.. :)
 
Topp