Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Cube Store - Ønsker tilbakemeldinger

xdex

Medlem
Hehe, at en etat, etter så mange år, faktisk går ut og retter opp i så mange spørsmål, er bare en glad-sak for oss som jobber med dette daglig! Det som er synd, er at det skulle vise seg å ta så lang tid, før offentligheten gikk ut å "rettet opp", eller, ga en klarere beskjed. Det stusser meg fortsatt, hvorfor folk med cookie informasjon, fikk varsel om at det ikke var godt nok, selv om det stod "cookies m/link til beskrivelse" i bunnen av div sider.

Men takk, skal absolutt begynne å bruke det udugelige hodet mitt, og heller følge rettspraksisen fremover! Så håper jeg at du blir fornøyd, og ikke tar deg så nært til slutt.
 
Sist redigert:

birdie

New Member
Hehe, at en etat, etter så mange år, faktisk går ut og retter opp i så mange spørsmål, er bare en glad-sak for oss som jobber med dette daglig! Det som er synd, er at det skulle vise seg å ta så lang tid, før offentligheten gikk ut å "rettet opp", eller, ga en klarere beskjed. Det stusser meg fortsatt, hvorfor folk med cookie informasjon, fikk varsel om at det ikke var godt nok, selv om det stod "cookies m/link til beskrivelse" i bunnen av div sider.

Men takk, skal absolutt begynne å bruke det udugelige hodet mitt, og heller følge rettspraksisen fremover! Så håper jeg at du blir fornøyd, og ikke tar deg så nært til slutt.

WOW... har den ellers så arrogante og selvgode @xdex blitt ydmyk? Gledelig og mer kledelig ;)
 
Hei Heidi.
Jeg har lige taget et hurtigt kig på din hjemmeside, og har et par tilbakemeldinger:
1. Dit design er rigtig flot, og checkouten fungerer fint. Dog ligner dit logo og slideshow noget, som er lavet i Paint - hvilket jeg syntes svækker troværdigheden.
2. Du bør gøre din ''Legg i handelskurven'' knapper mere tydelige og i en anden farve (evt. grøn som er en god CTA farve)

Sproget kan jeg ikke lige hjælpe med, da jeg er dansker ;)

Håper det hjælper!
 
Topp