Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Domeneshop nede hele dag?

NilsF

Medlem
Nettsiden kom opp igjen tidligere i dag, men foreløpig kun uten sikkerhetssertifikat ser det ut for, https-adressen virker ikke. Videre kan det ut for at Domeneshop bare har hatt en "gammel" sikkerhetskopi, da de har mistet oversikten over utløpte domener som ble lagt inn 26. mai. Siste dato i oversikten er p.t. 25. mai. Se ellers meldingen nedenfor som ble lagt ut på nettsiden i dag

Driftsmeldinger
Domeneshop nede lørdag 26. mai
Serveren som håndterer våre egne websider Domeneshop gikk i stykker lørdag morgen. Dette medførte at våre egne websider var nede. Kunders websider var ikke berørt av dette. Ny server for Domeneshop ble satt i drift søndag kl 12.
 

Nutz

Med lem
Lurer på om sånne nedetider påvirker salgs-argumenter som at "vi" har over 99,95% oppetid..
De har jo hatt noen kræsjer i det siste, kan ikke påstå at jeg har lagt merke til at noen har justert ned oppetid-prosenten.. :)
Vet det ikke var berørte "hjemmesider" denne gang, men domeneshop har da knelet noen ganger før..
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Nå var det ikke noe kundeserver som var nede, visstnok.

Ikke nå, men var det ikke nå i høst at det var en kabel som ble gravd over eller noe sånt, og alt av nettsider hosta hos domeneshop var nede ganske lenge (jeg husker ikke helt detaljene), men man finner jo garantert noe her på forumet om det hvis man søker litt.

hmm... mulig det faktisk allerede er halvannet år siden
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Husker at vi hadde en tråd om det ja.. begynner bli en stund siden, men det var rimelig alvorlig ja. Jeg var ikke så satt inn i en del ting så hadde alle sider hos DS den gang.

Men det gjenstår det som Bjørnar sier: ikke bra å ikke ha tilgang til domene-panelet :§
 
Topp