Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Enkeltside for salg av bilkamera

Beergear.no

Medlem
Min personlige mening, men jeg er kanskje ikke objektiv, da jeg selv venter på slike til vår nettbutikk.
Og vi satser kanskje i forskjellig ende når det gjelder pris...
Vi har valgt kvalitet som oppfyller de fleste tingene jeg nevner nedenfor.

Alt for dårlig teknisk info syns jeg. Savner svar på følgende (om jeg var kunde)
Mangelen på info gjør meg mistenksom. Har han greie på produktene han selger ville jeg tenkt.
Mener ikke å være "kjip" sier bare det jeg mener/tenker, men jeg er sikkert ikke en typisk kunde!

Hvor mange grader dekker kamera?
Er det GPS på det?
Er det G-sensor på det?
Hvor lagres film ved en alvorlig smell? I minnekort, i kamera, med ekstra beskyttelse.
Er det sensor som starter stopper opptak når bilen stopper i lengre perioder, eller parkeres, eller må man da huske på å slå av.
 

picxx

Well-Known Member
"Les om oss, betingelser og frakt her." burde omformuleres. Det hørtes ikke riktig ut i mine ører.. Kanskje dele opp. "Mer info om betingelser og frakt" og "om oss" et annet sted..

Det er ikke en nettbutikk som settes opp.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Kommer du til å kjøre A/B-testing?

# Det første som jeg føte både unaturlig og som "irriterte" meg, var at ikke hele siden scrollet, spesielt nå siden allikevel scrollet opp over det andre som stod i ro... Hva er poenget med dette??

# Teksten ved siden av videoen bør enten gjøres større, eller så bør "fet"-funksjonen fjernes. Nå var det vanskelig å lese det. Personlig ville jeg nok kjørt opp fonten et par størrelser.

# "Når trenger du et bilkamera?" - kjør det opp i størrelse og brk gjerne blokkbokstaver hele veien. Overskriften som er nå har nesten samme effekt/størrelse som svarene. La spørsmålet virkelig slå, få meg til å tenke over det. Før jeg går videre til svarene.

# Kundesitatene - lag luft mellom hvert sitat så det får stå som bedre statements.

# Ville nok kjørt opp "Gratis frakt" stort - gjerne i rødt, og skilt det ut fra teksten du har det sammen med. Bruk heller en linje rett etter som sier "Bestiller du bilkameraet 2.5 TFT NÅ - betaler vi frakten for deg!"

# Skjemaet ville jeg gjort litt tydeligere, nå ser jeg nesten ikke boksene jeg skal skrive i. Kanskje legge noe farge eller sterkere rammer

Dette var mine fem cent på en fredag ettermiddag. Lykke til med salget!
 

zapotek

Medlem
Enig med forrige taler vedrørende det at hele siden burde scrolle.

Orddelingsfeil øverst: "Opp til 18 timers opptak", skal være "Opptil".
 

Tonny Kluften

Administrator
Takk, tester noen av de forslagene til Msites.

Bristol, dette er ikke bilkameraet for de som er specfreaks...

Det kommer ikke godt nok frem hvem man handler av. Dette er du svært flink til på dine egne sider, det burde du være her også.

Ja kanskje det. Men nå skal dette være et eksperiment med noe annet enn en vanlig nettside/nettbutikk, så mange ting blir forskjellig. Alt skal handle om produktet og ikke noe annet er viktig i dette forsøket her. Slike enkeltsider som selger vitaminer/kosttilskudd/slankemidler osv. handler sjelden om noe mer enn produktet.
jmfr. denne: D-vitamin - Solskinnsvitaminet Produkter
 
Sist redigert:
"Bestiller du bilkameraet 2.5 TFT NÅ "

Hørtes veldig rart ut.

Og fytti for en pris du har på det. Det koster jo ikke mer enn 10-15$ om du kjøper ett par stk.

Jeg tror du kanskje vil få en del angrende kunder, for det kameraet er ikke sååå bra. Det er jo billigutgaven av dashbordkameraer. Det har blandt annet problemer med å filme i maks oppløsing om det er mye bevegelse i bildet. Jeg selger den modellen selv og mottar litt lunken tilbakemelding fra noen kunder.
 
Skulle hatt et slikt i går.

Var på vei hjem fra butikken, da en mercedes i en helvetes fart, blåste forbi meg så bilene som kom i mot måtte bremse ned og svinge inn til siden, for å unngå sammenstøt. Noen hundre meter lenger frem tok vedkommende igjen en annen bil i en høyresving i femti-sone, hvor han på samme måte blåste forbi denne også.

Tenkte i mitt stille sinn, at hadde jeg tatt opp dette på film, hadde jeg sendt opptaket til politiet. En time senere hørte vi sirener, og nysgjerrig som jeg nå en gang er, kjørte jeg bort for å se. Og ganske riktig, da hadde samme fyren kjørt rett i siden på en buss som kom ut fra en sidevei. Ikke første gangen det skjer i nettopp det krysset, og det skyldes ene og alene alt for høy fart. Kjører man de 50 km/t som er tillatt, er det ikke noe problem å hverken oppdage bussen, eller stanse for den.

Uansett, det gikk visst rimelig bra med føreren, men det blir en stund til han kjører den mercedesen igjen i hvertfall ...
 
Sist redigert:
Topp