Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fiverr basert nettside

TheMid

Banned
Skulle ikke tro det, men tydeligvis. Det var sikkert en tjeneste som var populær før jul, som ikke lengre er populær. Siste sjanse for å kjøpe nettsiden for den prisen er innen en time.
 

Bjrl

Medlem
Skulle ikke tro det, men tydeligvis. Det var sikkert en tjeneste som var populær før jul, som ikke lengre er populær.

Ja, veldig pussig. Trafikken til nettsteder som ikke er jule-relaterte har en tendens til å falle i de siste to ukene før jul, for deretter å øke straks jula er over. Men dine sider har altså gått helt mot strømmen.
 

TheMid

Banned
Her er for November 2011:

wt5Mo.png
 

picxx

Well-Known Member
Ser det er $2.45/K for norsk trafikk hos trafficholder for øyeblikket.
Noe å ha i bakhodet, ikke bare her i tråden, men generelt om man skal kjøpe relativt nye sider basert kun på trafikken. Om man trykker på linken "Referrers -> origin" vil man få litt mer oversikt over hvor trafikken faktisk kommer fra.
 

TheMid

Banned
Men TheMid - jeg VET at du hadde et totalt annerledes innhold på sidene så sent som 16. november 2011. Hvorfor bruker du da statistikk fra perioden før dette for å vise trafikken til sidene dine, når dagens innhold er noe helt annet enn det som var på sidene da?

Den gang var det en moroside, nå er det en fiverr.com-clone.

Ja ville bare vise dere. Husk at jeg har vist for Januar i år også, så dere vet den nåværende trafikken.

Hvis ingen er interessert i å kjøpe nettsiden min for 3500 kroner bare, så avslutter jeg denne tråden.
 

TheMid

Banned
Hva ville dere ha betalt for nettsiden min + facebook siden ? Det kan jo umulig være verdt så lite..
 

TheMid

Banned
Kunne du ikke ha reddet dagen min ved å ha kjøpt dette nå, slik at jeg kan få litt tid og motivasjon ? :)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
for å si det helt enkelt - 245 kr er helt latterlig liten inntjening for en måned, omtrent samme hvor lite jobb og midler du har lagt i markedsføring, oppdatering osv. Det tilsvarer ... tja, la oss si 20 minutters jobb, sånn ca.

Hadde det vært 245 kr pr dag, med max 10-20 minutter man måtte bruke pr dag, DA kunne det begynt å være interessant. Jeg kan starte opp en ny blogg i morgen, dytte inn noe møkkainnhold (f.ex. kjøre google translate på utenlandske artikler), og på 1-2-3 tjene mer på annonser enn det der pr dag.
 
Topp