Fiverr basert nettside

En tråd i 'Nettsider' startet av TheMid, 29 Jan 2012.

1. Bjrl Medlem

Mhm, det tror jeg også. Men TheMid har jo benektet det tidligere i tråden. Nå er han tydeligvis suspendert, så da får vi ikke sett ham prøve å fossro ut av dette.

Jeg kunne godt tenkt meg å kjøpe en fiverr-lignende norsk nettside med noe historikk og relevante postinger, men dette greiene til TheMid ville jeg neppe hatt om jeg hadde fått betalt for å overta det :)

Sist redigert: 7 Feb 2012
  2. Dag Frogner

Dag Frogner Supermedlem

Mikrojobb er jo allerede godt etablert i denne nisjen, tror du måtte hatt det lille ekstra for å kunne vinne kunder.

3. Bjrl Medlem

Absolutt plass til flere i den nisjen. Men å starte helt fra bunn av er ikke aktuelt, tida strekker knapt nok til på prosjekter jeg allerede er i gang med.

4. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Tror ikke noen er godt etablert i den nisjen enda. Ikke noe problemer å komme feiende inn der.

5. jonasb Medlem

Hehe har egentlig nok å drive med, men hadde vært morsom å lansert en sånn side som bi-prosjekt.

6. Erlend Medlem

Hadde jo vært morsomt om noen herfra hadde tatt opp konkurransen med Mikrojobb/Gigoy.

7. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Har det noe for seg da? Norsk ungdom har allerede mye penger og eldre gidder ikke å jobbe for en femtilapp. Spørs om Norge er for lite til dette.

8. Erlend Medlem

Det er mange som bestiller hos Mikrojobb ihvertfall.

9. Hakasu

Hakasu Medlem

Men femtilappene blir fort til tusenlapper hvis man har en ålreit jobb der ;)

10. Dag Frogner

Dag Frogner Supermedlem

Og den timen du må jobbe for å tjene en 50-lapp blir fort til uker med jobbing for å tjene noen tusenlapper...

11. Hakasu

Hakasu Medlem

Er ikke mange jobber deg hvor man må holde på en time for å tjene 50kr. Selv har jeg tjent greit med penger der, og heller ikke måttet jobbe veldig mye for dem. Men det er vel ikke et konsept som passer for alle, den ser jeg.

12. picxx

picxx Well-Known Member

900.- istedet for en femtilapp?
    Hvis reglene ikke er forandret kan man vel fremdeles jobbe for en arbeidsgiver for under 1000.- uten å måtte betale skatt av dette. Når det går fra å være en hobby til næringsinntekt blir det jo noe annet, men akkurat den problemstillingen er jo ikke makrojobb.no's go'morn, hehe. :D

Del denne siden