Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Folk, altså

picxx

Well-Known Member
MEN, ser at enkelte er negative til bloggen og dermed til personen som skriver den. Det synes jeg mindre om. Skal man bestemme typen menneske ut ifra en blogg da er man litt på ville veier.

En personlig blogg sier vel ganske mye om personen bak bloggen også. For alt det vi vet kan det faktisk være et pseudonym han/den skriver under og hele bloggen kun er oppspinn.

Ellers enig med peter i at jeg synes også han skriver ganske godt, men det blir litt paradoksalt når noen som er i arbeidstiltak på vei tilbake til arbeidslivet slakter både sosialen og NAV uten å i det hele tatt prøve å tjene så mye som en krone på bloggen sin (som han øyensynlig legger ned mye tid på).
 

Knut

Medlem
Hva som er en personlig blogg kan diskuteres mener jeg, men det er får vi krangle om i en annen tråd. :)

Men tilbake til temaet.
Det som er problemet for mange er at de tror, og mener, at internett er ett fristed der man kan "si" og gjøre det man vil. Mange tror den vanlige folkekikken og lover ikke gjelder og dermed skriver de deretter. Det gjelder enten det er via e-post, chat, osv. osv.
Om en person hadde sagt til meg på en bar eller pub at han ville drepe meg så fort jeg viste meg utenfor døren, ville jeg tenkt meg om veldig godt og muligens anmeldt fyren. Men hva er forsjellen om han sender en mail med samme truslene, eller skriver det på en chat eller forum? Samme regler som ellers i samfunnet, men både den som truer og den som blir truet føler seg mere "sikre" når det er på nettet det skjer.
 

Tonny Kluften

Administrator
Viktor er et pseudonym, men det er greit nok. Skriver godt, god norsk osv. men innholdet følger et mønster som er litt spesielt. Denne personen skriver andre steder også. Og sett i lys av hva hun skriver om min blogg:

"I tillegg er bloggen en måte for bloggeren å overta din pc på, ved at du legger igjen mailadressen, og får så henvendelse fra en person, som ber deg heller diskutere på et spesielt forum. Når du trykker på linken til forumet, overtas pc'en din av uvedkomne!"

Så kan vi jo si at personen har problemer. Herlighet, jeg vet jo at ingen overtar pc`en til den som går til forumet mitt. :D
 
Sist redigert:

Adrian

New Member
Du sier du skulle sende daglig, noe som ikke skjer.
Samtidig sender du ut brev, du vet godt at ikke en
eneste webmaster, eller internettmester som jeg selv
kaller det har nytte av.

Tok et lite søk her på forumet på hvem som kaller seg "internettmester". Da er det to tråder som kommer opp. Om det er samme person vet eg ikke....
 

Knut

Medlem
Uansett så spiller det vel liten rolle hva denne personen kaller seg her på forumet. Så lenge han oppfører seg her så kan man vel uansett ikke "ta" han her for noe han sier og gjør andre steder så lenge det ikke går over alle støvelskaft.
 

sKrud

Meget sliten student
Ble kalt LOLmaster her om dagen.. :) Synes det var fint jeg..:p

Eller master og LoLing...

dette kom da fra en person som har null innsikt i hva jeg driver med..men forstår at det her noe med internett å gjøre..altså loling..
 

Keanu

Geek
Må si jeg var litt overraska da jeg så denne tråden, spesielt siden det sies at det ikke var poenget å henge ut denne personen. Mitt inntrykk er iallefall at det var dette som faktisk var poenget.

Mailen var vel en tilbakemelding om at han ikke var fornøyd med nyhetsbrevet, og muligens en dårlig dag gjorde at det ble noe krassere enn han hadde tenkt.

Så får dere lure på om jeg sendte mailen. ;)
 

Adrian

New Member
Hallo skjerpings, ikke antyd noe du ikke kan bække opp.
Det var meg det som kalte meg internettmester her på WF. Og nei, det er ikke jeg som har sendt epost til mapdaddy.

Syns bare det var påfallende. Ikke så mange som kaller seg internettmester.
 

Gomlers

Member
Sorry da, men jeg synes bare ikke at det innlegget..

Neida, bare kødda.. det var heller ikke meg.. synes også det var en noe barnslig tilbakemelding å gi. Ikke så veldig konstruktiv iallefall - mulig det hadde vært bedre å bare tenke *sukk, dette er ikke noe for meg* for så å melde seg av i fred og ro..

Sender jo selv ut nyhetsbrev, kun 8-9 stykker i syklusen hittil, men jeg har blitt velsignet med bare hyggelige og koselige tilbakemeldinger hittil iallefall :D - Så får vi jo se hva som skjer med de tilbakemeldingene etter dette innlegget ;)

Stå på.. synes mange av tipsene er nyttige jeg!
 
Topp