Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Folk, altså

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hallaysen taysen!
215125.jpeg


Nesten to måneder er gått, og her kommer altså responsen fra mennesket bak hele denne eposten som selveste mapdaddy var så uheldig og motta i sin innboks. Jeg vet jeg ikke skal dra opp gamle tråder, men tenker det sikkert går greit akkurat i forbindelse med denne.

Jeg sendte en epost til mapdaddy for en liten stund tilbake, der jeg ber ham om unnskylding for denne eposten og min hyggelige oppførsel, og jeg vet godt selv at det ikke er noe morro å få høre slike ting når alt man gjør er å hjelpe andre. Ja, dette var utrolig barnslig skrevet av meg og jeg hadde helt sikkert reagert på samme måte som deg dersom jeg hadde mottatt noe slikt. Jeg håper hvertfall du vil ta imot min unnskylding til deg, og at vi kan legge dette bak oss!

Msites Ltd skrev:
Herre min sier jeg! Jeg mottar mye mail og folk har forskjellige/motstridende meninger og teorier for hvordan man skal utføre arbeidet. Et tips er kun et tips og så må man selv vurdere om man synes det er fornuftig nok!
Jeg synes forøvrig at hvis dette er fra en av de mest aktive her inne så er det veldig klanderverdig og lite kollegialt! Det er jo rett og slett både barnslig og langt utenfor normal folkeskikk!
Jeg håper denne personen er tøff nok til å stå frem og fortelle hva som var bakgrunnen for å sende en slik mail!

sKrud skrev:
Kan ikke denne personen som har svart dette forsvare sin uhøflighet da?

Lurer jo svært på hvem som oppfører seg på denne måten...


Svare for meg gjør jeg nå, riktignok veldig sent, men jeg gjør det hvertfall. Allikevel vil jeg være så frekk å faktisk kommentere det som dere to har skrevet her i denne tråden. Dere skriver rett ut, at jeg burde komme frem og fortelle hvem jeg er som har sendt denne epost, og attpåtil forsvare det som jeg skrev i eposten. Hvorfor skulle jeg forsvare det jeg har skrevet i denne eposten ovenfor alle medlemmene på ett offentlig forum?

Er det seriøst ikke mapdaddy selv jeg burde prate med, istedenfor ett forum på internett, som attpåtil består av mange mennesker som ikke har noe med dette å gjøre i utgangspunktet?

picxx skrev:
Kan jeg gjette villt om hvem det dreier seg om, hehe.

Har hatt en del barnslige kommentarer fra samme person selv, om jeg ikke tråkker i baret og tar totalt feil her da.
Dette bare må jeg også kommentere, for akkurat spydige kommentarer fra deg picxx er det jeg liker dårligst med hele webforumet, og er vel faktisk også grunnen til at jeg overhodet ikke er aktiv her inne lenger. Dersom du har fått så utrolig mange spydige kommentarer fra meg, vil jeg veldig gjerne at du skal kunne stå for det du sier og gi meg link til disse kommentarene.
Husker jeg ikke feil, har jeg lagt igjen EN kommentar på Norskeplugins som ikke på noen måte var spydig, og EN kommentar på denne 49studio, som heller ikke var spydig...

JA. Vi har hatt en diskusjon på PM her på webforumet, men er det rart jeg blir irritert på deg når du krever en offentlig unnskylding for at jeg kalte deg en svindler i ett inlegg som var redigert 2 minutter etterpå det var skrevet? Fordi jeg faktisk la merke til at det her kom frem at jeg kalte deg en svindler?

Kan du nå fortelle meg NÅR I HELVETE du har motttatt noen som helst spydige kommentarer fra meg? Og kan du fortelle meg når jeg har oppført meg barnslig mot deg, dersom vi ser bort fra disse private meldingene vi hadde som nevnt over?

La meg se? Jeg kan ikke huske noe slikt. Derimot husker jeg at du nekter meg tilgang til adultdelen på Webforumet fordi du av en eller annen snodig grunn ikke liker meg. Er du så voksen oppe i greiene at du skal la det gå utover forumet til Kenneth, fordi du er forbanna på meg?

Jeg husker også Blogpasses som du lanserte i din tid. Den er riktignok ikke oppe nå lenger, men du ville jo heller ikke ha meg med i dette nettverket. Ikke engang en epost tilbake om avslag på "søknaden" fikk jeg fra deg. Det er greit nok at dette er din tjeneste, og at du selv bestemmer om jeg har noe der og gjøre eller ikke.. MEN:

Hvem faen er det som seriøst er den barnslige picxx? Du forteller meg ikke hvorfor du er forbanna engang...


Og ja.. Internettmester er ett fint ord, ikke sant? :p

God Påske! :p
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
picxx nevnte ikke noe navn her i tråden. Ta ting med han privat om du skal diskutere med ham eller lag en egen tråd. Jeg kommer til å slette alle poster i en slik privat diskusjon i denne tråden. Foreslår at du flytter picxx-delen av posten din til en egen tråd.

Da ville jeg satt pris på om du kunne ha redigert det bort Brukernavn :) Jeg orker ikke noen diskusjon mot alle admins og mods på forumet, noe jeg tror vi begge vet at noe slikt ville blitt. Beklager at jeg dro det frem i denne tråden!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe..Bra at du står fram..men satt å tittet litt på dette bildet..å hva er det egentlig han gjør på bildet? Han viser ringefingern...Hva betyr egentlig det?

OPS. Glemte å nevne det.. :p Hehe. Om du ser litt til på bildet, så vil du se det at dersom hånden er andre vei, vil det da altså være pekefingeren. Bare for å vise at det er jeg som står frem, så tenkte jeg det var greit å peke i været liksom..
Det er overhodet ikke meningen dette skal oppfattes som ringefingeren :p
 

picxx

Well-Known Member
Derimot husker jeg at du nekter meg tilgang til adultdelen på Webforumet fordi du av en eller annen snodig grunn ikke liker meg. Er du så voksen oppe i greiene at du skal la det gå utover forumet til Kenneth, fordi du er forbanna på meg?

Gidder ikke besvare barnslige påstander, men skal svare på ting som omhandler noe som kan være av interesse.

Hellt siden jeg ble admin for adultforumet har det vært noe rettighetsgreier der som ikke er som det skal være, og 80 prosent av de jeg har gitt "tilgang" har egentlig ikke tilgang. Det er også flere som ikke har fått tilgang enda, rett og slett fordi jeg har neglisjert den delen av forumet, noe jeg beklager, og alle som har søkt vil automatisk få tilgang når jeg har fått somlet meg til å ordne med disse rettighetsgreiene.

Jeg husker også Blogpasses som du lanserte i din tid. Den er riktignok ikke oppe nå lenger, men du ville jo heller ikke ha meg med i dette nettverket. Ikke engang en epost tilbake om avslag på "søknaden" fikk jeg fra deg. Det er greit nok at dette er din tjeneste, og at du selv bestemmer om jeg har noe der og gjøre eller ikke.. MEN:

Om blogpasses var nede var det sikkert grunnet nedetid hos webhotellet. Ser den er oppe igjen nå.
Siden er mer eller mindre satt på hold inntil jeg finner et script som er mere automatisert enn at jeg manuelt må legge inn hver presentasjon som en egen post, derfor har jeg heller ikke akseptert hverken deg eller flere andre inntil jeg har fått opp noe nytt.
 

picxx

Well-Known Member
p.s. @seppolaatle: Om du ønsker å delta i noe nettverk kan du være med i widget nettverket jeg akkurat har startet på norskeplugins. Send meg en pm, så sender jeg deg koden :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
sKrud skrev:
Hadde det vært galt om det var ringefingern da?:p
Hmm.. Når jeg tenker meg om, så hadde det vel faktisk ikke vært noe galt om det var den nei.. Hehe.. Tenkte litt på den mitt mellom jeg nå :p

Det ser ut til at du valgte å la dette stå Brukernavn, så da beklager jeg at jeg svarer videre på det picxx skriver til meg her. Tenker hvertfall det er greit å få svart, og om du ikke liker det må du gjerne redigere det bort!

picxx skrev:
Gidder ikke besvare barnslige påstander, men skal svare på ting som omhandler noe som kan være av interesse. Hellt siden jeg ble admin for adultforumet har det vært noe rettighetsgreier der som ikke er som det skal være, og 80 prosent av de jeg har gitt "tilgang" har egentlig ikke tilgang. Det er også flere som ikke har fått tilgang enda, rett og slett fordi jeg har neglisjert den delen av forumet, noe jeg beklager, og alle som har søkt vil automatisk få tilgang når jeg har fått somlet meg til å ordne med disse rettighetsgreiene.

picxx skrev:
Om blogpasses var nede var det sikkert grunnet nedetid hos webhotellet. Ser den er oppe igjen nå.
Siden er mer eller mindre satt på hold inntil jeg finner et script som er mere automatisert enn at jeg manuelt må legge inn hver presentasjon som en egen post, derfor har jeg heller ikke akseptert hverken deg eller flere andre inntil jeg har fått opp noe nytt.

Det ser tydeligvis ut til at det er jeg som har klart å drite meg skikkelig ut her. Den biten med adultforumet var jeg desverre ikke klar over, og det er jo ingen andre enn jeg som har overreagert her. Når det gjelder Blogpasses, mener jeg å huske det var i starten på prosjektet jeg registrerte meg der, men husker ikke helt 110%. Det var hvertfall ikke meningen å buse ut med noen beskyldninger eller slikt noe!

Tenker jeg må be deg også om en unnskylding etter dette, og jeg tror absolutt at jeg selv har en tendens til å overreagere. Beklager!

PS: Blogpasses er ikke helt i støtet. Du kommer deg inn på fremsiden, men den sliter litt mer når du skal inn på poster / sider.

picxx skrev:
p.s. @seppolaatle: Om du ønsker å delta i noe nettverk kan du være med i widget nettverket jeg akkurat har startet på norskeplugins. Send meg en pm, så sender jeg deg koden
Skulle gjerne ha deltatt i noen nettverk, og syns det var morro å lese at det kom noe slikt som dette for norske feeder også. Desverre har jeg ikke noen feed som passer i kategorien for dette, men vil nå allikevel takke for tilbudet :)
 

picxx

Well-Known Member
PS: Blogpasses er ikke helt i støtet. Du kommer deg inn på fremsiden, men den sliter litt mer når du skal inn på poster / sider.

Takker for tipset.
Det var databasen som var utdatert, så når jeg fikk oppdatere denne virker siden. Ser ut som om det skal være ok nå. :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ja, godt det utviklet seg til en god tone :)
Det hadde vært litt greit å høre litt fra trådstarter nå som jeg hvertfall har bedt deg om en unnskyldning. Jeg vet ikke om det var det du i utgangspunktet ville oppnå med denne tråden, men nå skal jeg heller ikke presse noen til å skrive eller kommentere noe her heller.
 

picxx

Well-Known Member
Kiss and make up, så søte dere er :)

Yeah ..yeah! føkk off!:mad:
Kanskje du burde bruke tiden din mere konstruktivt og skrive artikler omkring finans...du vet FINANS!
 
Topp