Kjapp og trygg hosting for Wordpress

FrontOffice - Hold dere unna

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Gud bedre Msites. Få deg en jobb.

Jeg foreslår at om ingen har noe mer feedback å komme med rundt bedriften det handler i denne tråden, så stopper vi denne diskusjon. Det er slikt vissvass Msites kommer med som gjør at folk ikke gidder bruke tiden sin her inne lengre.
 
Sist redigert:

Msites Ltd

Livsnyter
Gud bedre Msites. Få deg en jobb.

Jeg foreslår at om ingen har noe mer feedback å komme med rundt bedriften det handler i denne tråden, så stopper vi denne diskusjon. Det er slikt vissvass Msites kommer med som gjør at folk ikke gidder bruke tiden sin her inne lengre.

Nå har jeg jobb, masse jobb - så din kommentar er igjen et personangrep kun fordi du ikke har noen gode argumenter.

I FrontOffice sitt forsvar så svarer de nå meget raskt på support. Fullt mulig det var en høstferie inni bildet tidligere.

Og, her bekrefter du jo at din lille svertekampanje bare var "vissvass" som du så flott kaller det!
 
J

Jiberish

Guest
Det at man nå svarer raskt på supporthenvendelser gjør ikke det faktum at man noen ganger må forvente å bli uten svar i en uke noe bedre. Jeg sier takk for info til Kenneth.

Kalle dette for svertekampanje blir bare feil.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Uansett er det viktig å ta med tipset som msites har, at man *kan* bli holdt ansvarlig. At det er sannhet eller ikke betyr ingenting - bare det som blir oppfattet som sannhet av de som avgjør.
Post-modernismen folkens!
 

picxx

Well-Known Member
Uansett er det viktig å ta med tipset som msites har, at man *kan* bli holdt ansvarlig.

Skal man på noen som helst måte bli gjort ansvarlig for noe som helst ved å fortelle at et firma ikke svarer på supporthenvendelser og legger ut offentlig bedriftsinformasjon er ting kommet hakket for langt. Men, det er vel snart bedre rettssikkerhet for en svindler enn den som er så dum å advare mot samme svindler (ikke myntet på denne tråden, men en generell betraktning).
 

n0stra

Medlem
Det trådstarter her bedriver er markedsmakt enkelt og greit. Dette er noe alle gjør. Er man fornøyd med en tjeneste eller vare sier man det til andre, er man missfornøyd gjør man det samme. Da er det opp til mottakeren av den informasjonen å handle basert på dette eller ikke.

Ærlig talt får jeg følelse av kverulering av enkelte innlegg her uten at jeg skal blande meg direkte inn i den debatten. Er man en av de som missliker at personer sier sin ærlige mening om bedrifter så er man vel igrunn imot konkurranse - noe som for meg høres merkelig ut. Det er service, pris og seriøsitet som gjør at man velger en bedrift eller en annen. Det er gjerne forskjell i huet på folk hva man vektlegger mest.
 

soltrall

Medlem
Jeg har hatt et kundeforhold til FrontOffice i 4 år nå og har aldri opplevd noe av det trådstarter nevner. De har opptrådt svært profesjonelt og ryddig og har alltid svart raskt på support... Så jeg kjenner ikke igjen noe av dette.

Dersom de hadde høstferie akkurat når du sendte enn forespørsel så er det selvsagt en forklaring, men egentlig ingen unnskyldning - de burde jo i så fall hatt inne et autosvar som forklarte at det kunne bli lengre behandlingstid. Men det er dessverre mange bedrifter som er dårlige på det:eek:
 

picxx

Well-Known Member
Blir mye å ta igjen etter 3 ukers fellesferie....
 

frontoffice

New Member
Hei, Dette er FrontOffice AS , og som daglig leder er jeg svært opptatt av vårt rykte. FrontOffice As har et eget support system som vi mener er svært effektivt, blir ikke en support henvendelse svart i løpet av en time vil jeg som daglig leder få tilsendt en SMS om at denne henvendelsen ikke er besvart og vil ta "action" deretter.

Når det gjelder Kenneth Dreyer så er han ikke registrert som kunde her hos oss og kan derfor ikke ha sendt oss en henvendelse (da må du være registrert), det kan kun sendes epost til salg@frontoffice.no uten registreringer.

FrontOffice tar gjerne imot kritikk så lenge det er berettiget, ellers synes vi slike svertekampanjer er destruktiv for alle parter.
 
Topp