Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Glugg.no - Hvordan drive en nettside i dass.

A

Asle Ommundsen

Guest
Han svarer ikke engang på epost fra meg. Sikkert fordi han har lest hva jeg har skrevet her (han ser jo tydeligvis ut til å studere og granske på hver eneste bruker han får på siden sin).

Da besvarer jeg e-posten din her. Dette skrev du i en e-post til meg nå nettopp:

«Hvorfor i alle dager er bloggen til Webforumet.no en "ugyldig" eller "sperret url" ? Jeg har jo aldri engang lagt inn noen saker derifra.
Om ikke du svarer snart, så kommer jeg enkelt og greit til å skrive en bloggpost i Webforumet og der kommer ikke Glugg til å få noe særlig god omtale. Dette er for useriøst.»

Kort tid etter at Glugg ble lansert ble følgende sak sendt inn til Glugg.no: https://www.webforumet.no/forum/webutvikling/1689-brukervennlige-glugg-no.html

Den saken fjernet jeg, og blokkerte samtidig domenet til webforumet.no slik at jeg skulle slippe at det gjentok seg.

I tillegg til det er jeg faktisk litt usikker på om jeg ønsker å godta saker fra diskusjonsforumer generelt, men har enda ikke bestemt meg for det ene eller det andre ...

Når det gjelder dine e-poster, så har jeg sendt deg to svar tidligere, og ønsker ikke å gå inn i noen større diskusjon med deg -- det er ikke din menneskerett å publisere saker på Glugg.

Til slutt vil jeg gjøre oppmerksom på at jeg ikke har kapasitet til å engasjere meg i en større diskusjon her, og ønsker det heller ikke, men oppfordrer alle som måtte lure på noe om å ta kontakt på e-post, så skal jeg svare så godt jeg kan.
 
Vil tro at Asle Ommundsen har lov til å gjøre som han selv vil med Glugg. Jeg bruker selv både glugg, diggmeg, diggbart m.f. Dersom noen av disse mener at mine bloggposter bryter med regler eller er upassende (jeg har jo ofte svært sære poster), og dermed sletter postene mine, så er vel det en redaksjonell avgjørelse som jeg bare må ta til etteretning? Uten å ville kommentere saken som var utgangspunkt for denne tråden, har jeg stor forståelse for at slike tjenester trenger regler og retningslinjer for ikke å bli misbrukt.
 

picxx

Well-Known Member
Vil tro at Asle Ommundsen har lov til å gjøre som han selv vil med Glugg.

Helt riktig fiskeri.
Om Asle ville lagt ned glugg i morgen har han sin fulle rett til å gjøre det.
Han kan banne hvem han vil og ligetil stenge ned hele stedet om han så ønsker.
Det er likevel litt kjedelig å se at nettsteder begår selvmord, men det er sabla lite man kan gjøre for å forhindre det :)
 
Topp