Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Goodleadz - svindel

knasknas

New Member
Jeg kunne godt tatt deres ord til etterretning om påstander kunne underbygges. Det blir tullete å komme med påstander som kommer i form av følelser og teorier, når det er tydelig at dere ikke en gang forstår konseptet.

Det pekes til historie... hvilken historie passer best for å underbygge hva som menes med hvilken grådighet og dumhet alle medlemmene av GoodleAdz gjennomgår?

Jeg merker meg et snev av jantelov og folks problemer med å se muligheter i ting. Det er faktisk ikke slik at alle inntektsmuligheter på Internett er scam, og pyramide. Man skulle tro at i 2010 at de fleste var klar over det...
 

kongen

kongemedlem
Du må gjerne gjennomføre dine planer. Hvis du ikke lurer folk på falske premisser så er det sikkert et fint opplegg du har. Men derimot hvis du skal lure folk, så vær sikker på hvem du lurer, du vil ikke lure "feil" type folk... man kan komme til hvilket som helst sted i Norge med en 2 timers flytur.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg kunne godt tatt deres ord til etterretning om påstander kunne underbygges. Det blir tullete å komme med påstander som kommer i form av følelser og teorier, når det er tydelig at dere ikke en gang forstår konseptet.

Det er jo dumt å svare slike troll, men "konseptet" du snakker om er å selge e-post templates hvor man kan legge inn en video i templaten og sende det til sine venner, eller sikkert helst spamme evt. fremtidige kandidater som lar seg lure.
Når du sammenligner dette med skype er du ikke bare på jordet, men har gått deg vill i skogen og er på veg mot et bratt stup.
Produktet i salget kan kort sammenfattes. Det er e-post templates. Noe det finnes på tusenvis av rundt omkring på nettet helt gratis.
Og dette skal man betale $100 for å sette opp + en mnd. avgift på $30 for å få bruke dem.
Kan sikkert regne med kraftig upsells til de andre gudogbevare meg konseptene samtidig som man stadig blir "presset" til å bygge seg en downline i det samme programmet.

Hvis du oppriktig selv har god tro på dette og synes det er et glimrende produkt og en flott måte å bedrive business på er du ikke bare dum, du er evneveik og burde mest av alt søkt profesjonell hjelp eller fått oppnevnt verge.
 

knasknas

New Member
Jeg er nok bare en av mange fornøyde brukere som har en stor optimisme til GoodleAdz, og da spesielt GoodleToolz.

picxx: Takk for innspill, men jeg redd du har gått glipp av mye. Det er synd at du har et så innsnevret syn på dette, at du nesten utelukkende tenker på dette som ytterligere svindel og spam. Video er faktisk framtiden på Internett, noe Skype var tidlig ute med å bevise.

Du har nok ikke gått grundig nok til verks med researchen din. GoodleToolz er mye mer enn bare video epost. Det har også et konferansesystem, og snart et kringkastings system med en kommende oversetterteknologi ingen har sett maken til. Ikke langt ut i 2011 kan du sende eposter, chatte, ha videokonferanser eller kringkaste ditt eget tv-program på ditt eget språk, hvor mottaker hvor som helst på jorden kun velger ønsket språk, og får dette oversatt live.

Og hvorfor kan man ikke trekke paralleller til Skype? Dette er Skype på steroider!

Jeg må nok skuffe deg: Personen i skogen på vei mot stupet, er nok deg.
 

Tonny Kluften

Administrator
Det har også et konferansesystem, og snart et kringkastings system med en kommende oversetterteknologi ingen har sett maken til. Ikke langt ut i 2011 kan du sende eposter, chatte, ha videokonferanser eller kringkaste ditt eget tv-program på ditt eget språk, hvor mottaker hvor som helst på jorden kun velger ønsket språk, og får dette oversatt live.

Milde makter, det er ikke måte på til lovnader. Du vet ikke noe om teknologi. En brukbar versjon av den teknologien du lover her eksisterer ikke og den kommer ikke på mange mange år desverre.
Hold deg for god til slike åpenbare løgner. Vel, på den annen side, det er jo kun løgner som driver folk til programmet så uten løgnene er du ikke verdt noe.
 

picxx

Well-Known Member
Kan nok sikkert fremvise en demo av dette fantastiske produktet, slik at man slipper flere ubegrunnede påstander om at det faktisk ikke er like fantastisk som hevdet.
 

MartinR

Medlem
Jeg er nok bare en av mange fornøyde brukere som har en stor optimisme til GoodleAdz, og da spesielt GoodleToolz.

Du har nok ikke gått grundig nok til verks med researchen din. GoodleToolz er mye mer enn bare video epost. Det har også et konferansesystem, og snart et kringkastings system med en kommende oversetterteknologi ingen har sett maken til. Ikke langt ut i 2011 kan du sende eposter, chatte, ha videokonferanser eller kringkaste ditt eget tv-program på ditt eget språk, hvor mottaker hvor som helst på jorden kun velger ønsket språk, og får dette oversatt live.

Jeg lurer litt på hvordan i all verden dere skal få til noe slikt når man vet at det finns litt over 200 land på planeten jorden. Ikke nok med det så finnes det mellom 4500-6000 forskjellige språk, for ikke å snakke om alle de flere hundre tusen forskjellige dialektene.

Jeg skal være snill med deg å informere deg at 100 av disse språkene dekker 95% av jordens befolkning. Men å lage ett program som ikke bare kan ''høre'', men også oversette alle gitte ord i bare disse 100 språkene ville vært en oppgave selv ett gigantfirma av dimensjoner ville ha slitt med. Faktisk tror jeg nesten ikke det finnes ett selskap i verden som ville tatt på seg en slik oppgave per dags dato.

For ikke å snakke om rett oversettelse når det kommer til gramatikk. Det finns per dags dato ikke ett eneste oversettelseprogram som oversetter all tekst gramatisk riktig fra språk til språk. Og da er det lite troverdig at dere i det hele tatt skal få til noe slikt når vi vet at det å oversette stemmer vil være ennå vanskeligere.

Tenk litt over det du sitter å sier. Det finnes omtrent ingen logikk eller troverdighet i påstandene du kommer med.

Derfor må du nesten skjønne å forstå at det er ingen som kommer til å ha noe tro på dette da det ikke finns noe som helst logikk for at en liten gruppe mennesker skulle være i stand til å sette sammen noe slikt.
 

knasknas

New Member
120 språk skal kunne oversettes. Og det oversetter tale til undertittel. Dette fungerer som smør. Bare vent og se :)
 

picxx

Well-Known Member
Kan ikke du slenge ut en demo da?
 

Frode

Medlem
Haha, og jeg kan skaffe dere ranking på #1 i google på hvilket søkeord som helst, bare før over 50.000 $ per plass dere vil ha :D
 

Tonny Kluften

Administrator
120 språk skal kunne oversettes. Og det oversetter tale til undertittel. Dette fungerer som smør. Bare vent og se :)

Nei, dette er ikke sant, alle som kjenner det minste til slik teknologi vet at dette ikke finnes. Slike påstander som du kommer med høres like dumme ut som som hvis jeg sier at Horten er norges hovedstad. Men pga at du ikke har greie på teknologi så skjønner du ikke at påstanden din er helt tullete.

Jeg håper virkelig ikke at du er en av de som har gått på limpinnen og ufrivillig forledes til å lure andre igjen. Hvis du er det så er du ufrivillig en løpegutt som skaffer de over deg penger, hvis du ikke er uvitende løpegutt så er du en stor løgner.
 

eplebiten

Medlem
Jeg har en mistanke om at knasknas er personen som står bak Goodleadz.

Dette med språkteknologien de står bak er selvfølgelig bare tull ettersom språket er noe av det mest komplekse man kan arbeide med.


Man kan også spørre om hvor de skal plassere serverne sine. Panama vil være alt for dyrt ettersom man får en P4 med 300 GB båndbredde for 100$. (Serveren med nettsiden deres er plassert i Panama, eller rettere sagt hos PanamaHosting.) I tillegg vil det kreve ganske store investeringer på maskinvaresiden for å få til en slik tjeneste. Kapital som småinvestorer ikke vil kunne stille med.
 

picxx

Well-Known Member
Hele "produktet" er jo ikke annet enn luft. Luft som skal lure godtroende folk til å bli med i dette spillet, tape penger slik at karer som knasknas kan få enda litt mere utbytte, før de går på ræv, starter opp noe nytt og kjører igang det samme enda en gang.
Du skal ikke tenke for smått knasknas...neste gang må du jo minst komme opp med en maskin som lager gull av gråstein, eller vin av vann (da blir du isåfall ikke den første).
 
Topp