Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hostgator slår på stortromma

kongen

kongemedlem
I noen minutter var det 80% rabatt (ca. kl 12.06). Jeg ser ikke bort i fra at de hadde ikke så alt for mange enheter til 80%, og at de disse gikk unna svært raskt. Det kan se ut som at de hadde veldig mye trafikk kl 12, for jeg fikk selvfølgelig ikke gjennomført en bestilling. Fikk bare en feilmelding når jeg skulle betale. :(

Akkurat samme skjedde med meg. Hostgator krasjet. Ikke bra at hovedsiden til et hostingselskap ikke takler trafikken...
 

Tonny Kluften

Administrator
Akkurat samme skjedde med meg. Hostgator krasjet. Ikke bra at hovedsiden til et hostingselskap ikke takler trafikken...

Haha ,sant.
Alle ville nok ha de 80%-tilbudene. Blir artig å se i bloggen deres i morgen hva som var årsaken, men det er vel opplagt at det ble alt for mye trafikk.
Uansett så sa HG at 80% var "WHILE SUPPLIES LAST", så de solgte vel resten når siden kom opp igjen.
 

magistratet

New Member
Det her må jo være en suveren deal! :D Var dessverre for sent ute til 80%, men fikk hvertfall 50.

(Brukte linken nedenfor åpningsinnlegget btw ;))
 

eplebiten

Medlem
@Tonny: Jeg fikk tre personer i går. Utrolig bra med en side som er så liten. Kanskje jeg er inne på noe med denne siden?
 

Tonny Kluften

Administrator
Det gjør ikke noe Frodem. Fortsatt mulig å støtte WF ;)

Se her:

We are extending the 50% OFF Promotion.

This promotion gives our customers our award winning hosting for as little as:

Shared Hosting: ONLY $2.48/month
Reseller Hosting: ONLY $12.48/month
VPS Hosting: ONLY $9.98 First Month
Dedicated Servers: ONLY $87 First Month

The customer simply has to sign up for any of our hosting services online at our site, and the 50% off coupon will be AUTOMATICALLY applied. The Coupon for your reference (you can promote this as well, just remember to utilize your affiliate link!) is CYBERMONDAY2010

Please remember that this promotion is for new customers only and the discount applies to your first invoice.

This promotion will run Monday November 29th from 12:00AM to 11:59PM CST (-6 GMT).
 

Frodem

Medlem
Hei

Joda, men dette var jo kun for nye kunder, og jeg er jo kunde allerede

Frode
 

picxx

Well-Known Member
Hei

Joda, men dette var jo kun for nye kunder, og jeg er jo kunde allerede

Frode

Det er jo bare å åpne en ny konto når du kjøper hosting det, så blir du ny kunde igjen.
 
Topp