Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er siste domenenavn du kjøpte og grunnen?

Linderman

Medlem
Liked.no - Vet ikke hva jeg skal bruke det til enda
galesider.no - får vel lage noe galt med det :p

Og mange andre gode domener som ikke kan offentliggjøres enda ;).
 

holte

Medlem
Registrerte først orginalt.no, og fordi jeg trodde det var det mest orginale no. domenet, men der tok jeg feil gitt, og dette er litt av poenget. Seks dager etter gikk det opp for meg at jeg hadde feil staving. Det heter nemlig originalt.no, Holte... Merkelig nok var også det ledig, så jeg fikk da originalen.

Likevel synes jeg orginalt høres mer korrekt ut enn originalt, så dette blir muligens en side om .. hold på hatten nå.. “Det originale”. Hva er originalt, hva er det opprinnlige? Finnes det noe arketypisk? Av de 450 hunderasene vi kjenner stammer alle fra ulven. Hvem skulle trodd det om dyr som gjennom årtusen med avl ligner rotter mer enn ulv.

Fikk også tak I et firebokstavers. vers.no, ikke verst, og tenker å bruke det til utvalgte vers av store forfattere og tenkere, eller kanskje få solgt det.
 

holte

Medlem
genmodifisert.no og genmodifisering.no. Blir en ren nytteside uten inntekter hvor man lister opp genmodifiserte produkter som selges i Norge. F.eks. www.genmodifisering.no/suppe, hvor posesupper med gmo er listet opp. Produktene må tipses om av forbrukere.

Hørtes ut som et sunt prosjekt, og her er vi kanskje litt I samme gate Tonny?

Jeg prøvde å sjekke disse suppeposene dine, men fikk feilmelding. Håper sidenehandler om å varsle om genMANIPULERT mat som det egentlig heter, men jeg mener de byttet navn til “modifisert mat” fordi MANIPULERT vil ta seg dårlig ut på suppeposer, feks.

UR-suppen skal visst være den originale suppen, og som alle supper er basert på. Selve arkesuppen.. men hva var oppskriften?

I 2012 hadde VG en artikkel om at mattilsynet hadde økt grenseverdiene for gift I mat hele tre ganger det året uten at det forelå noen spesiell grunn, og man spekulerer I om at noen jobber for å tilpasse det norske markedet for genmanipulert mat som har høyere giftinnhold enn det som er tillatt I Norge. I Eu ligger det flere søknader på vent.
 

Tonny Kluften

Administrator
UR-suppen skal visst være den originale suppen, og som alle supper er basert på. Selve arkesuppen.. men hva var oppskriften?

Mange store grupperinger påstår at de kjenner oppskriften... men det skal visst være umulig å bevise den.

... man spekulerer I om at noen jobber for å tilpasse det norske markedet for genmanipulert mat som har høyere giftinnhold enn det som er tillatt I Norge. ...

Klart noen jobber for det, det er et multimilliardmarked og det ville være ekstremt dumt, rent økonomisk, å ikke prøve seg på Norge også.
 
Mine nyeste domener:

100priv.net/.com/.pm/.no
x3mist.net

100priv for krypterte direktemeldinger og x3mist for et forum for oss med ekstreme meninger som blir sensurert de fleste plasser.
 
Topp