Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er siste domenenavn du kjøpte og grunnen?

Beergear.no

Medlem
degiro.no Vurderte å bruke det til noe bil-relatert, men så oppdaget jeg plutselig at det er et firma som selger aksjer og lign, har degiro.se og degiro.dk, så tror rett og slett jeg bare sitter på det og ser om det kommer et tilbud. De er vist nok i ferd med etablere seg i Norge.
 
degiro.no Vurderte å bruke det til noe bil-relatert, men så oppdaget jeg plutselig at det er et firma som selger aksjer og lign, har degiro.se og degiro.dk, så tror rett og slett jeg bare sitter på det og ser om det kommer et tilbud. De er vist nok i ferd med etablere seg i Norge.
Slike domener kan du tjene en liten slant på :) Det var noe av det samme jeg gjorde med readly.no - leste på nettavisen at de var på vei til å etablere seg i Norge, så snappet domenet. Satt med litt is i magen i 6 måneder helt til jeg fikk en henvendelse fra dem.
 

noekult

Medlem
carproducts.no og autoproducts.no - skal starte grossistbedrift for bilprodukter

bilentusiast.no - kommende nettbutikk for bilentusiaster

miljøbil.no - hater hipstere som vil påtvinge resten av verden sykkel og buss, skal opplaste bilvideoer av biler som burner og forurenser

autotrading.no - skal definitivt brukes en eller annen dag for business to business innen bilbransjen

Bilfestival.no - aner ikke hvorfor den var ledig men juhuu

bilkalender.no - skal lage bileventkalender og invitere alle bilklubber til å legge inn datoer der, for så å reklamere for min bilentusiast.no

horsepower.no - den var også ledig, får laste opp en Prius der da hehe


Glad i bil. Enda mye jeg ikke har kjøpt. Har også idarvollvik.no og harmankardon.no. Tok kontakt med de som skulle hatt domene og tilbydde dem domene gratis, men begge gav ingen respons, rart
 

noekult

Medlem
Ja, helt klart, har sluttet med vanlig jobb for å kunne jobbe med hobbyen min. Begynner med nettbutikken og tar det som det kommer. Bare gøy.
 

noekult

Medlem
Detailers Club Norway? Jeg vet hva det er, men jeg er ikke aktiv bruker der. Skjønte ikke sammenligningen!
 
Sminkegrossisten ordnade jag. Ska sälja sminke till marknadens lägsta priser, helt enkelt grossistpriser. Såg att det inte finns någon billig aktör inom sminke och så på den norska marknaden. Tar dock några dagar att bygga upp lager och så, det är inte gjort på några timmar inte.
 
Topp