Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er siste domenenavn du kjøpte og grunnen?

JoachimO

Medlem
Heheh

Også registrert beliebe.no
Skulle tro det må være noe å hente på hysteriet rundt Jostein Bever....
 

MrOlsen

Medlem
En venn ønsker at jeg skal bli kaffeselger

Siste domene er tekaffe.no/com og kaffeforhandler.no/com. Dette fordi en kompis ønsker at jeg skal bli kaffeselger. :eek:
 

Boo

Medlem
foodbook.us
Litt for mange øl med kompiser, hvor vi tullet med at FB siste uken var blitt foodbook.
 

PIP

Medlem
Idrettsmedisin.no
Grunn... Det var ledig og jeg kan tjene penger på det. Enten ved salg eller ved utvikling.
 

Bjørn

Domenespekulant
MittKredittkort.no - grunnen er helt enkelt at det er det beste domenenavnet jeg noengang har kjøpt via utløpt lista fra DS. Elsker det!
 

Bjørn

Domenespekulant
BabySmokker.no - hmmm.. selge babysmokker kanskje
UniDesign.no - likte den bare veldig godt, flott navn for et webfirma
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Nå kjøpte jeg veerbollen.eu (salg av fjæringsdeler til Citroën), ebøker.net (trenger nå bare å skrive ferdig (eller fått skrevet ferdig) noen bøker) og et par til som jeg ikke helt husker. Det tar fremdeles tid å fylle opp med content, men å sette opp selve side med et brukbart template er blitt veldig enkel.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Kjøpte i mellomtiden noen varianter av denne bil-fjæringssiden, federkugeln.de. For et par minutter siden kjøpte jeg en fransk, italiensk, spansk og internasjonal variant (spheresdesuspension.fr, sferedisospensione.it, esferadesuspension.es, suspensionspheres.com). Det er "bare" å oversette disse til lokalspråket.

Startet også et prosjekt sammen med min svåger for "åpne dager" - både en directory og litt rundt det, så det ble en del domener i den forbindelse.
 
Topp