Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva ville du solgt?

xenimus86

Medlem
Noe som er lett å sende med Posten Norge AS - dvs lav vekt og volum i forhold til pris. De er... litt lite snille, sånn sett, så mye av fortjenesten forsvinner fort ut i frakt om man ikke passer på.

Du kan få kjøpe feromoner.no jeg har liggende. Har ikke tid til den lenger :p Varene er jo kjempesmå, og billige fra utlandet.

Dog er det fint med et testpanel før du selger.

Det var en artig uke når vi testet forskjellige produkter :p Haha ...
 

Hupsey

Medlem
Har egentlig lurt litt på hvordan man kan komme i kontakt med produsenter fra lavkostland..Finnes det noen gode oversikt sider der man som importør kan komme i kontakt med levrandører? Er det mulig å kontakte produsenter direkte å be om priser på bærbare PCer foreksempel som vanlig importør(ikke del av en kjede), eller må man gå via mellomledd? Hvor stor volumer må man vanligis bestille om man bestiller direkte fra produsent?
Dersom det hadde vært en tjeneste liknede kelkoo bare for import (i stedet for forbruker) hadde det vert en smart ide. Mulig at dette finnes allerede?
 

picxx

Well-Known Member
Litt OT, men personlig skjønner jeg ikke dem som absolutt tror elektronikkmarkedet er så lukrativ å begynne med som importør.
Norge har veldig lave priser på elektronikk, gode garantier og det er stor konkurranse i markedet.
Det siste jeg ville startet med om jeg skulle importert noe til norge hadde vært elektronikk.
 

Hupsey

Medlem
Elektronikk var bare et eksempel, det jeg lurte mest på av var om det finnes noen "kanaler" for å komme i kontakt med produsenter, og for å sammenligne produsent priser. Klær er jo også et typisk eksemplel på produkt fra lavkost land.
 

jeffdonk

Medlem
fordelen med elektronikk er at det ofte er snakk om små produkter. Jo større produkter jo mere pes med lager, shipping o.l.
Nå tar jo ikke slips store plassen heller om man går for den type produkter da.
 

Living Glad

Brukertittel
Scrapbooking side... selg material til scrapbooking.. utrolig lett å sende i posten og begynner å bli vanvittig (helt utrolig og jeg forstår ikke helt hvorfor) - populært blandt kvinner... kikk på noen scrapbooking sider..
 
Topp