Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor viktig er det å gi kunder mulighet for faktura?

chelling

New Member
Vi har Klarna faktura, Klarna konto og Paypal express, samt direkte bankoverføring med Woocommerce. De fungerer fint sammen.
 

Huawei

New Member
Da Klarna har så høye etableringskostnader, så tenkte jeg å bruke Stripe i 2-3 mnd først for å få inn noe cash. Deretter er planen å gå over til Klarna. Vet ikke om d er så lurt å vente med Klarna, men har jo brukt endel penger til innkjøp av varelageret, så har egentlig ikke råd til Klarna. Tror flere små nettbutikker ville valgt Klarna om etableringskostnaden var mye lavere. Er klar over at Klarna er gratis for bl.a Mystore/24nettbutik. Kjører selv på OpenCart.
 

hvoslef

Student
Vi har Klarna faktura, Klarna konto og Paypal express, samt direkte bankoverføring med Woocommerce. De fungerer fint sammen.

Er selv i vurderingsfasen om jeg skal bruke WooCommerce eller MyStore. Har du prøvd sistnevnte, og hvis ja, anbefaler du WooCommerce eller MyStore?
 

T SL

Active Member
Jeg bryr meg ikke om faktura, betaler stort sett alltid med PayPal eller Mastercard -- men det er viktig å få faktura/bilag.
 

T SL

Active Member
Det er sant -- men jeg handler ikke på mobil, og de få gangene jeg gjør det bruker jeg PayPal.

Jeg prøver å bruke PayPal så mye som mulig, siden de gir deg en viss beskyttelse mot personer som aldri leverer det man betaler for.
 
Topp