Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan gikk ditt skatteoppgjør for 2010?

annettelode

Medlem
Vi Er Registrert

Japp...du skatter vel ikke så mye siden SEO NORWAY ikke er registrert foretak?
;) Syntes du skal bruke 140,- kr av de 11500,- å registrere SEONORWAY.NO.

:=)

Hei,

Jeg har ikke tjent så mye at det skulle vises igjen på skatten nei:)

Har kun drevet Seo Norway i 2 -3 mnd

Firmaet er nå registrert i brreg.no med tanke om å kanskje registrere det i NUF pga bedre betingelser.

Når det gjelder å registrere et nytt domene så blir det nok snart en norsk utgave av firma siden.
 
Trodde også det var nærmere 7 %, men ser at noen linker til en artikkel hvor det står 4,5 % litt lenger opp, og jeg vet ærlig talt ikke, så jeg gikk ut fra at forrige taler hadde helt rett og mente på ingen måte å uttale meg veldig bastant om noen som helst rentesats. Det er uansett en så god rente at jeg setter stor pris på å få den utbetalt - og at jeg tviler på at jeg klarer å finne en bank som gir meg samme beløp.
 

Britta

stoffdronning
Alltid veldig frusterende å se på oppgjøret siden hele boliglånet står på min og så må jeg inn og korrigere og dele gjeldsrentene etterpå med samboeren.
Betyr, jeg får alltid mye mindre tilbake enn det står i begynnelsen :(

Men bedre enn å betale restskatt er det jo.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det betyr bare at skatteetaten må ha litt mer tid på seg for å gå igjenom tallene. Alle som driver ENK på fulltid vil få dette f.eks og man kan også risikere å få dette dersom man er arbeidstaker, men driver ENK ved siden av slik som jeg gjør.
 
Topp