Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Inkludering i Google News

JoachimO

Medlem
Noen som har fått til dette, og kan svare på hvor lang tid det har, og ikke minst effekten traffikkmessig?

Har nettopp gjort de nødvendige endringer på Mobilfakta.no og submittet den... nå venter jeg bare i spenning

- Satt opp plugin som gir nyhetsartikler fra nå en unik random 5-siftret tallkode i permalink
- Lagt til side med fyldig kontaktinfo og info om skribent(er)
etc
 

hansson

Langveisfarende
Jeg skjønner jo hvorfor man bruker tall i url-ene hvis man trenger det. Men hvis man skriver vanlige artikler på et ikke så enormt omfattende nyhetsnettsted, så trenger man jo ikke noen tall i url-en, bare tittelen på saken, evt. en årstallskategori. Likevel krever Google at det skal være minst "three digits" i url-en. Det er dette jeg lurer på hvorfor de krever?
 

JoachimO

Medlem
Ut i fra det jeg har forstått bruker Google tallkoden (som må være unik for hver post) til å identifisere artiklene, slik at bare nye nyhetsartikler crawles.
 

JoachimO

Medlem
Vel, da har jeg fått mail fra Google om at Mobilfakta.no er godkjent og inkludert i Google News. Så kan det visstnok ta noen dager å kommer helt på plass.

Kommer tilbake med info om hvorvidt det gir merkbare endringer traffikkmessig.
 
Noen som har fått til dette, og kan svare på hvor lang tid det har, og ikke minst effekten traffikkmessig?

Har nettopp gjort de nødvendige endringer på Mobilfakta.no og submittet den... nå venter jeg bare i spenning

- Satt opp plugin som gir nyhetsartikler fra nå en unik random 5-siftret tallkode i permalink
- Lagt til side med fyldig kontaktinfo og info om skribent(er)
etc

Hvilket plugin bruker du til dette?

Mvh Dan
 
Topp