Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Inntjening pokerside

Chris M

Medlem
Vurderer å kjøpe en pokerside som i dag tjener 2000 kr i måneden på å skaffe nye spillere til diverse pokerselskap. Tidligere var inntjeningen på sitt beste 15 000 kr i måneden. Og grunnen til at vedkommende vurderer å selge er selvsagt den fallende omsetningen. Slik det har vært så har siden generert 1-2 nye spillere hver dag. Selger har avtaler der han skal ha fast prosent av omsetningen på alle spillere. Og i starten tjene han veldig godt på dette. Men etterhvert begynte omsetningen å synke, selv om antallet spillere har steget jevnt.

Jeg lurer på om det er noen andre som driver i bransjen som opplever det samme? En årsak som har slått inn siste månedene er at det er blitt vanskeligere å sette inn penger hos slike selskaper. Men de selskapene han har avtale med har egen chat som slår inn når noen skal sette inn penger, så slik sett får alle hjelp til dette. Og dermed er jeg usikker på om dette er den egentlige grunnen. Er også slik at størstedelen av fallet i omsetning har skjedd lenge før dette slo inn.

Jeg har tenkt tanken at enkelte av pokerselskapene shaver ettersom det er umulig å egentlig vite omsetning for hver spiller. Men hvem vet...

Noen som driver innen poker/gambling som har peiling?
 

Erlend

Medlem
Husk at personen fortsatt vil tjene penger etter at han har solgt websiden. Fordi mange har registrert seg via affiliatelinken hans/hennes.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Har ingen erfaring med dette, men er 99% sikker på at det er pga de nye reglene. For en stund siden kunne man spille bare ved hjelp av VISA-kort. Så ble det til at man måtte ha nettbank for å godkjenne overføringen og nå må man altså opprette konto hos f.eks EntroPay, sette inn penger der for så å hente disse i pokerklienten.

Er nok mange som ikke gidder dette, spesielt de som kun spiller en sjelden gang. Kan også være mange som er skeptiske når man må kople inn en tredjepart som man ikke kjenner til.
 

sKrud

Meget sliten student
Jeg har god peiling. Å kan egentlig si at dette høres helt feil ut.. Om han i dag kun tjenner 1-2k i mnd.. Å får 1-2 nye spillere per dag... Ja, da er det noe veldig galt en plass.. Å få 40 kunder der i mnd bør gi mye mye mer.. å konvertere så mye er svært bra.. Hvilken pris er det snakk om for siden? Send meg gjerne en epost/pm med info..
 

skogtrollet

Medlem
Siden 1. juni går det ikke an å overføre fra norske banker til utenlandske pokerkontoer.

Sånn kan det gå når man lar sosialister bestemme.
 

picxx

Well-Known Member
Siden 1. juni går det ikke an å overføre fra norske banker til utenlandske pokerkontoer.

Sånn kan det gå når man lar sosialister bestemme.

Da skaffer man seg et utenlandsk visakort, f.eks. epassporte.
Det er fremdeles ikke ulovlig for nordmenn å gamble...bare gamble via andre enn statsmonopolet.
 

skogtrollet

Medlem
Ja heldigvis fins det veier rundt lovverket. Det er ganske ufattelig egentlig at de kan få seg til å kollektivt straffe alle innbyggere i Norge.

Hva blir det neste? Forbudt å spille world of warcraft fordi så mange blir spillavhengige?
 
Topp