Kjapp og trygg hosting for Wordpress

iphonetester.com referral

Hei folkens,

for en stund siden brukte jeg iphonetester.com for å se hvordan min side ville se ut på iPhone. Etter det ser jeg at jeg får et besøk iphonetester.com omtrent daglig. Den dukker opp i Målgruppe->Kilder->All trafikk->Søk med "iphonetester.com / referral" .

Hva er dette for noe? Har noen vært borti slike besøk før?
 

Fritz

Medlem
Min gjetning er at GA leser deg som en bruker referert derfra, etter at du var innom der. GA er fullt av feil, jeg får bl.a. referals fra en side jeg la ned for et og et halvt år siden, fullt av ppc besøk når adwords ikke er aktivert og også fler feil jeg ikke kommer på nå.
 
Tusen takk for svaret. Jeg har alltid en liten frykt for å ha gjort ting feil på nett, derfor klikker jeg aldri "aksepter avtale" eller "I have read the terms" uten å faktisk lese hele avtalen (dere kan forestille dere hvor morro det er å lese gjennom 30-40 sider med vissvass for å se om det er en setning som kan felle deg). Jeg lurte på om jeg hadde kanskje akseptert en avtale med den siden mot at jeg betalte per besøkende.

Jeg kan altså trygt gå utifra at det enten er en feil med GA eller en cookie hos meg som leser meg som en refererred visitor :)


ps: Denne frykten kom etter en episode av South Park. Kyle aksepterte avtaleendringene ved en iTunes oppdatering. Dermed hadde han akseptert å være med i et forsøk ved navn "human centipede". Dere kan forestille dere resten...
 
Sist redigert:

Finanssans

Medlem
For alle som ikke kan forestille seg resten:

111.jpg
 
Topp