Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jaså....er dette mulig?

picxx

Well-Known Member
hun burde bruke litt av inntekten sin på en PR-rådgiver, eller i det minste ringt og spurt pappa før hun postet sånt...

Har hun ikke fått PR utav denne saken?
En smart PR rådgiver ville vel satt disse to jentene i samarbeid, og fått igang den største "bloggkrigen" som norsk blogging har opplevd.
Det er slikt det blir lesere og overskrifter av.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Hehe :)
wulff vs voe | Manneblogg

Tror kanskje Ringenes Herre referansen i overskriften går endel av leserne hus forbi, de var vel ikke gamle nok til å se filmen når den kom hehe

Det tror jeg ikke du heller var, for referansen du kommer med kan f.eks gå på når Entene reiser seg fra røttene og går til kamp mot Sarumann, "the Ent's are going to war" som det het. Vel, Entene var jo på samme side, noe disse to småfrøknene jo nettopp ikke er. Derfor blir også referansen fryktelig tullete.

For å bruke et uttrykk disse frøknene skjønner: Hvordan føles det å bli eid? :)
 

Geir E.

Medlem
I skrivende stund 744 kommentarer på Ida sitt innlegg. Noen timer senere svarer Voe og har nå 1646 kommentarer.

Lurer på hva SEO verdien av en lenke fra de jentene er?
- Ida har en MR på 4.3 basert på 83 root-domenelenker og 2087 sidelenker.
- Voe har en MR på 4.34 basert på 102 root-domenelenker og 597 sidelenker.
Vel og merke har ikke Ida brukt noe 301 fra sin gamle blogg, noe som er synd.

Det er nesten så jeg bør føre opp "Date Ida Wulff" på sjekklista mi for lenkebygging.

Apropo lenkebygging, om noen klarer å bidra med noe glupt til denne samtalen og blogger om det, så kan det bli gode innlenker.

Når det når det gjelder Ida Wulff så har hu denne i kildekoden på både .no og .com.

<meta name='robots' content='noindex,nofollow' />

Your search - site:Ida Wulff - did not match any documents.

Your search - site:Ida Wulff - did not match any documents.

Episk fail av de som har satt opp bloggen?
 

metallian

Medlem
Det tror jeg ikke du heller var, for referansen du kommer med kan f.eks gå på når Entene reiser seg fra røttene og går til kamp mot Sarumann, "the Ent's are going to war" som det het. Vel, Entene var jo på samme side, noe disse to småfrøknene jo nettopp ikke er. Derfor blir også referansen fryktelig tullete.

For å bruke et uttrykk disse frøknene skjønner: Hvordan føles det å bli eid? :)


Herre.....

For det første- referansen er tosidig, hvorav den ene spiller på at Ida i forhold til Voe er gammel og mektig(ent), den andre på at nå har man bestemt seg for å gå til krig-jfr 2 hendelser hvorav den ene er at Ida følger opp det hun bare har antydet løst tidligere og det at Voe for første gang svarer henne. Herav uttrykket Blondes i FLERTALL. Hvis du mener referansen er tullete fordi den opprinnelig spiller på at Entene sammen gikk til krig mot Sarumann/orkene så for all del- men en referanse med så himmelvid avstand mellom sakene tåler nok litt løs snipp. Jeg hadde ihvertfall vært veeeldig forsiktig med å bruke begrepet "eid" så løselig som du gjør her.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Den tenkte jeg ikke på sjekke engang. Ufattelig dumt, hun går nok glipp av ganske så mye trafikk bare på grunn av det der!

Noe sier meg at Mediehuset hun har signert med ser på henne som en kortvarig strategi. De gidder ikke investere i oppbyggning og vedlikehold, nettopp fordi de forventer at Ida Wulff før eller senere (eller kanskje nå?) raserer både rykte og bloggen. Det eneste de da bryr seg om, er å selge mest mulig annonseplasser nå mens hun er på topp. De vil med andre ord melke mest mulig fra henne nå mens hun enda er populær.

Flott for mediehuset, synd for Ida den dagen hun ikke klarer å flytte på navnet sitt. Jeg tror ikke mediehuset vil hjelpe henne når det går nedover.
 

metallian

Medlem
Når det når det gjelder Ida Wulff så har hu denne i kildekoden på både .no og .com.

<meta name='robots' content='noindex,nofollow' />

Your search - site:Ida Wulff - did not match any documents.

Your search - site:Ida Wulff - did not match any documents.

Episk fail av de som har satt opp bloggen?

Det er jo gjort helt latterlig dårlig arbeid på den bloggen, sjekk bla urlèn på innleggene, Basic feil på en blogg med 40k+ unike brukere hver dag året rundt....

Hun har ike redirct fra gamle bloggen heller såvidt jeg har fått med meg-men det KAN jo skyldes konflikten med blogg.no...
 

peterandrej

pensjonert moderator
Herre.....

For det første- referansen er tosidig, hvorav den ene spiller på at Ida i forhold til Voe er gammel og mektig(ent), den andre på at nå har man bestemt seg for å gå til krig-jfr 2 hendelser hvorav den ene er at Ida følger opp det hun bare har antydet løst tidligere og det at Voe for første gang svarer henne. Herav uttrykket Blondes i FLERTALL. Hvis du mener referansen er tullete fordi den opprinnelig spiller på at Entene sammen gikk til krig mot Sarumann/orkene så for all del- men en referanse med så himmelvid avstand mellom sakene tåler nok litt løs snipp. Jeg hadde ihvertfall vært veeeldig forsiktig med å bruke begrepet "eid" så løselig som du gjør her.

Med stor fare for at vi nå blir to motebloggere med løse penner og enda løsere pupper må jeg nok en gang presisere at HVIS det var krigsreferansen du var ute etter her, så BURDE du jo valgt en referanse der de to kamphanene ikke kjemper på samme side.

Det ville derfor vært mer riktig at du hadde brukt Treskjegg om den ene, og så kanskje Sarumann om den andre.
 

kongen

kongemedlem
Det er mulig å jukse på alle topplister, den geeken som peterandrej forteller om var meg og jeg lå lenge på topp10 med en blogg som bare hadde 200 besøk pr. dag.

Og jeg som trodde du var enlightened, full av kjærlighet i hvert hjerteslag og var alle englenes far... så viser det seg at du er forgiftet av the dark side :eek:

Dessuten vet jeg hvordan du jukset :p
 
Topp