Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøpe bruktbil

RusselSim

Medlem
De fleste Toyotaene jeg ser på Finn.no er enten for dyre eller for store.

Virker som at flere Opeler og Hyundaier er små og gode, er de billige når det kommer til bensin også?
 

Polar

Medlem
Når man tenker på bil og økonomi så er kanskje ikke drivstoffet det som koster mest, selv om det er det de aller fleste er opptatt av.

Hvis bilen koster 35K så er det jo ikke snakk om noe særlig verdifall. Men min erfaring er at jeg bruker ca. 20-30K på bensin i året og verdifallet på bilen er rundt 50-100K.

Audi ville jeg holdt meg langt unna. Hvis noe ryker (og det gjør det) så ryker bensinbudsjettet ditt også i dyre deler.


Tro meg eller ei, men jeg har vraket ca. 1500 biler det siste året :eek:
 

peterandrej

pensjonert moderator
Virka som en ganske liten bil, likte fargen og utseendet, men likte ikke setetrekket, men det er vel mulig å skifte.

Hehe. Har du sett en sånn før? Hehe. Tror du den er liten?? Den er VELDIG liten. Og jævla smal. Den er et helvete på vinteren pga at hjulene står så smalt. Du kommer ikke "ned i" sporene, men må balansere hele tiden.

Ville heller gått for en Suzuki Wagon R+ hvis du ser på slike biler. Den har da i det minste 4 hjulstrekk.
 

Gaasehud

Medlem
Ja Atos'n er skremmende liten. :p Tenk to ganger før du kjøper den der, (og tenk ikke først og fremst på fargen.) ;)

Som PA sier er suzuki bra. Kjenner Ignis og Swift, veldig små og praktiske, men solide. ;)
 
Topp