Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Klarer ikke å være venn med dere på Facebook

picxx

Well-Known Member

webpiken

Medlem

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
=========================
Jeg forteller deg hvordan du kan adde 2-300 venner og invitere flere tusen _samtidig_ på facebook uten å bli bannet for en hundrelapp.
Samtidig får du med en test på at det funker.
Leveringstid: så fort jeg får tid..
Annen info: Kommunikasjon via msn mens jeg lærer deg hvordan det gjøres. (+forhåndsbetaling)
Kontakt: PM
=========================
(tillegg: ingen øvre grense. Du kan adde 500-1000 eller flere hver dag hvis du ønsker)

Ikke ordrett det jeg sa, men han promoterer da allikevel denne typen markedsføring. Men ok, dere har helt rett! Dette er slik man bygger en solid internettstrategi. Bare fortsett! Lykke til.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Ærlig talt - nå er du tett i hodet! Hvis du mener du har anonymisert hvem du sikter til så tror jeg at du skal gå en runde til med deg selv og tenke over det du akkurat påstår her!

Jeg ser jo at anonymiseringen kanskje var noe mangelfull. Tar selvkritikk på den.
 

picxx

Well-Known Member
Ikke ordrett det jeg sa, men han promoterer da allikevel denne typen markedsføring. Men ok, dere har helt rett! Dette er slik man bygger en solid internettstrategi. Bare fortsett! Lykke til.

Altså, hvis jeg trenger råd fra deg på hvordan bygge en solid internett(markedsførings?)strategi tar jeg sikkert kontakt. Inntil så skjer tar jeg til meg de råd jeg selv velger, så får du mene hva du vil om måter andre markedsfører seg på.
Det synes jeg høres ut som en plan.

Takk for lykkeønskninger :)
 

Knut

Medlem
LOL Facebook er jo omtrent som Gospel channel i forhold til WF når det gjelder underholdningsverdi ihvertfall
sorry, glemte smileys så alle forstår at det er totalt intetsigende innlegg :D :D :D
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Altså, hvis jeg trenger råd fra deg på hvordan bygge en solid internett(markedsførings?)strategi tar jeg sikkert kontakt. Inntil så skjer tar jeg til meg de råd jeg selv velger, så får du mene hva du vil om måter andre markedsfører seg på.
Det synes jeg høres ut som en plan.

Var vel egentlig ikke et råd rettet direkte mot deg, men heller bare meg som uttrykker min mening om den typen strategi - mitt bidrag til diskusjonen om du vil. WF er vel fortsatt et diskusjonsforum? Om du ikke er enig i min mening om strategien må du gjerne fortelle meg hvorfor, så kan vi diskutere konstruktivt om hvorvidt det du gjør er bra eller ikke.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Men, du gir enkelt og godt faen....!?! For å si det på et språk du kanskje forstår.....

Nei, selvsagt ikke. Vårt vennskap er viktig for meg og jeg respekterer deg både som bransjekollega og venn, men i denne saken må vi antagelig bare være enige om at vi er uenige. Jeg vil på min side gå gjennom egne rutiner og forsøke å utvikle et adekvat responsmønster passende hendelser av denne typen.
 

picxx

Well-Known Member
Var vel egentlig ikke et råd rettet direkte mot deg, men heller bare meg som uttrykker min mening om den typen strategi - mitt bidrag til diskusjonen om du vil. WF er vel fortsatt et diskusjonsforum?

Klart det er, men som jeg skrev tidligere ville det kanskje vært en ide å heller opprette en ny tråd hvor man diskuterer markedsføringsstrategier på ett mere generelt grunnlag, hvor grunnlaget ikke er om jeg selger vennelista mi på facebook for en hundrelapp eller ikke (noe jeg forsåhvidt ikke gjør).

Denne tråden var nok ikke opprettet for å diskutere markedsstrategi på facebook.
Var nok mere underforliggende årsaker enn som så ;)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Denne tråden var nok ikke opprettet for å diskutere markedsstrategi på facebook.
Var nok mere underforliggende årsaker enn som så ;)

Så la oss kapre den og gi den et positivt utfall! Jeg har fortalt min mening om hvorfor jeg mener dette er en dårlig strategi, spesielt om man skal tenke langsiktig. Nå vil jeg gjerne høre din mening!
 

picxx

Well-Known Member
Nå vil jeg gjerne høre din mening!

TS har fått min mening på denne tråden.

Vil du diskutere markedsføringsstrategier på facebook kan jeg gjerne komme med noen innspill, i en dertil egnet tråd, men ikke i denne fraubingen.
Så da ses vi sikkert i en annen tråd, som egner seg bedre til formålet....
 
Topp