Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Klarer ikke å være venn med dere på Facebook

Msites Ltd

Livsnyter
Konklusjonen på denne diskusjonen er vel i grunnen at det ikke er vits i å sende ut facebookinvitasjoner som ikke er relevante til peterandrej. Eller til meg.

Så start en ny tråd om facebookstrategi.

Hvis han var veldig misfornøyd med å få den ENE invitasjonen fra meg, så kunne han ha valgt å overse den eller sende meg en PM på FB eller her.

Skulle likt å vite hvilke andre invitasjoner han mener å ha fått fra meg, siden det er så mange og så ofte, men jeg regner med han blir svar skyldig!
 

hansson

Langveisfarende
Ble plutselig litt skeptisk til å sende ut FB-invitasjoner til nye nettsider jeg oppretter... Nå er det ikke mange, da, men hvis Msites får tyn for å ha sendt ut en eneste invitasjon, så har jeg allerede brukt opp kvoten min...

Noen forslag på hvordan man kan informere folk på FB på en mer skånsom måte?

Jeg har ikke noe imot invitasjoner som sådan, men det er så jævla lav kvalitet på det meste at jeg som person (uansett om man har lyst til å støtte web-kollegaer) ikke kan stå inne for det og derfor ikke får meg til å trykke på knappen. Jeg liker kvalitet, og prøver å skape kvalitet i alt jeg driver med. Så da er det ikke mulig å få meg til å like noe som er slengt sammen på et par timer og ikke ligner grisen. Hver sin stil, og hver sin oppfatning av hva som er kvalitet. Selv bruker jeg månedsvis på å produsere det beste jeg til enhver tid er kapabel til å lage, og mitt verdensbilde formes selvsagt deretter.

Så:

a) produktet jeg liker må være bra - selv om det ikke nødvendigvis er relevant for meg (jeg liker iplagg.no fordi det er en fin liten nettbutikk, omsorgsfullt utformet og godt skrevet innhold - selv har jeg bare en ipod som ikke trenger noe plagg (shuffle) og ingen ipad eller iphone)

og

b) Hvis jeg skal like en støttegruppe eller annet må den ikke begynne med "Oss/vi som vil ha..." ;)
 

Knut

Medlem
Hva med å skrive en nyhetsoppdatering? Det vil vel vises hos alle vennene så kan de som føler behovet gå videre derfra
 
Topp